اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

امسال پروژه‌ جدیدی برای ساماندهی گلزار شهدا در مازندران نداریم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: در سال جاری پروژه‌ جدیدی برای ساماندهی گلزار شهدا در مازندران در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

امسال پروژه‌ جدیدی برای ساماندهی گلزار شهدا در مازندران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی بعد از ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان مازندران اظهار داشت: 38 درصد از گلزار شهدای استان مازندران ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: 18 درصد از گلزارهای شهدای مازندران در حال بازسازی است که این 18 درصد با 75 درصد عملیات فیزیکی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود که امسال 56 درصد از گلزار شهدای استان مازندران بازسازی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه تاکید کرد: در سال جاری پروژه‌ جدیدی برای ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار نمی‌گیرد و باید تلاش کنیم کارهایی که در دست اجرا داریم را زودتر به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه بیان داشت: پروژه‌های جدید برای گلزار شهدا در سال 93 تعریف می‌کنیم.

رضایی در ادامه به بلاتکلیف بودن گلزار شهدای شهرستان نور اشاره کرد و گفت: شهرداری این شهر اعتبار لازم برای ساماندهی گلزار شهدای این شهر را دریافت کرد اما نسبت به بهسازی و تکمیل این پروژه اقدامی نکرد.

این مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه خواستار همکاری دستگاه‌‌های اجرایی برای بهسازی گلزار شهدای استان مازندران شد و بیان داشت: در برخی از روستاها راه‌‌های دسترسی به گلزار شهدا نیز مشکل دارد که متولی امر اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران است.

انتهای پیام/86004/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول