اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

دانشکده سمای آبپخش با 4 رشته تحصیلی آغاز به کار می‌کند

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: دانشکده سمای آبپخش با 4 رشته تحصیلی آغاز به کار می‌کند.

دانشکده سمای آبپخش با 4 رشته تحصیلی آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: توسعه و اعتلای آبپخش هدف مهمی است که تمامی مسئولان آبپخش برای آن در تلاش هستند و در این راستا از ظرفیت‌های متعدد بهره‌مند می‌‎شوند.

وی افزود: تقویت و توسعه زیرساخت‌های اداری در آبپخش موضوع مهمی است که شورای اسلامی آبپخش در سال‌های گذشته به آن توجه اساسی داشته و در قالب فعالیت‌های شورای چهارم شاهد انجام اقدامات اساسی در این راستا خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالای علمی و جمعیت بالای جوانان و دانشجویان در آبپخش ایجاد دانشگاه از ضروریات این شهر محسوب می‌شود و زمینه‌ساز شکل‌گیری نهضت علمی در این شهر خواهد شد.

رضایی بیان داشت: هم‌اکنون جوانان این شهر مجبور هستند برای ادامه تحصیل به شهرها و استان‌های همجوار بروند و بدون تردید با تکمیل و تجهیز دانشگاه در آبپخش، رضایت جوانان علاقمند به تحصیل را فراهم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی در سال‌های گذشته پیگیری‌های گسترده‌ای به‌منظور استقرار دانشگاه در آبپخش صورت گرفت و در سال جاری شاهد تحقق این امر بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های گذشته رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان دانشگاه سمای استان بوشهر داشته‌ایم و طبق رایزنی‌های صورت گرفته از ابتدای مهرماه شاهد استقرار دانشکده سما در آبپخش خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: روز گذشته مسئولان سمای استان با حضور در آبپخش از محل موقتی که برای استقرار دانشکده سما در نظر گرفته‌ایم، بازدید کردند.

رضایی در پایان متذکر شد: دانشکده سمای آبپخش با داشتن چهار رشته تحصیلی فعالیت خود را در آبپخش شروع می‌کند و براساس گفته مسئولان این دانشکده هریک از رشته‌های تحصیلی که میزان ثبت‌نام آنها به حد نصاب 20 نفر برسد، در سال تحصیلی جدید در آبپخش به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول