اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان خبر داد

اجرای پروژه‌های عمرانی زکات در سعدآباد / احداث مجتمع فرهنگی برمک

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از اجرای 2 پروژه عمرانی زکات در سعدآباد خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی زکات در سعدآباد / احداث مجتمع فرهنگی برمک

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی صبح امروز در نشست با فعالان زکات دشتستان گفت: زکات یکی از واجبات الهی است که در دین مبین اسلامی تاکیدات فراوانی بر آن شده و در رفع فقر و آبادانی جامعه اثرات مطلوبی داشته است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی در راستای ترویج فرهنگ زکات از اولویت‌هایی است که در شهرستان دشتستان مورد توجه قرار گرفته و در این راستا شاهد برگزاری جلسات متعدد در مناطق شهری و روستایی دشتستان با عاملین پرداخت زکات بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تبلیغات زکات یکی از مسائلی است که در فرهنگ‌سازی در ارتباط با مسائل و موضوع‌های مختلف اثرات فراوانی داشته و باعث گسترش فرهنگ‌ها و مسائل مختلف در جامعه می‌شود.

عدنانی اظهار داشت: پرداخت زکات سبب رفع نیاز اقشار محروم و مستضعف جامعه می‌شود و در کنار آن نقشی مهم و موثر در توسعه عمرانی مناطق و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه فاقد اعتبارات دولتی در مناطق شهری و روستایی دشتستان خواهد داشت.

وی توجه به پروژه‌های فرهنگی با استفاده از اعتبارات زکات را از دستاوردهای ارزشمند زکات دانست و عنوان کرد: در سال‌جاری از محل اعتبارات زکات شاهد اجرای 2 پروژه عمرانی در شهر سعدآباد بوده‌ایم و این پروژه‌ها با محوریت فرهنگی، دینی و مذهبی اجرا شده است.

این مسئول اظهار داشت: عملیات اجرایی مسجد امام حسن (ع) زیراه با اعتبار 600 میلیون ریال و مجتمع فرهنگی روستای برمک با 200 متر مربع زیربنا و 980 میلیون ریال اعتبار از بخش زکات، کمک‌های مردمی، دولتی و کمک‌های کمیته امداد امام خمینی از سرفصل تشویقی زکات آغاز شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری روستای برمک از دیگر طرح‌های زکات است که با اعتبار بالغ بر 150 میلیون تومان شاهد کلنگ‌زنی و آغاز اجرای عملیات اجرایی آن بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول