اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان:

نفوذناپذیری و قاطعیت مهم‌ترین ویژگی قضات دشتستان است

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: نفوذناپذیری و قاطعیت مهم‌ترین ویژگی قضات دشتستان است و همگان به این موضوع اذعان دارند.

نفوذناپذیری و قاطعیت مهم‌ترین ویژگی قضات دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار بعد از ظهر امروز در آئین بازدید امام جمعه برازجان از دادگستری دشتستان اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جوامع بشری است و مسئولان شهرستان دشتستان به‌صورت ویژه مقوله امنیت را مورد توجه قرار داده‌اند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر امنیت شهرستان دشتستان رشد خیلی خوبی داشته و بر اساس آمار و اطلاعات موجود در شش سال متوالی شاهد کاهش میزان جرائم در این شهرستان بوده‌ایم.

رستگار بیان داشت: با وجود اینکه دشتستان یک سوم وسعت و جمعیت استان بوشهر را در خود جای داده است، ولی طی سال‌های اخیر بیشترین حجم کاهش جرم را در دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی قاطعیت در صدور آراء را یکی از ویژگی‌های قضات شهرستان دشتستان دانست و اضافه کرد: آرای قاطع قضات خوش‌نام دشتستان و یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در کاهش میزان جرایم در این شهرستان است.

این مسئول اذعان داشت: یکی از عواملی که در توسعه و بهبود امنیت دشتستان نقش مهمی داشته، نفوذناپذیری قضات دشتستانی است که همگان به آن اذعان دارند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان عنوان کرد: دستگاه قضایی شهرستان دشتستان در سطح استان به نفوذناپذیری مشهور است؛ پرونده‌های سنگینی در دشتستان وجود داشته که افراد با عناوین مختلف خواستار نجات مجرمان بودند، ولی به‌ دلیل نفوذناپذیری قضات دشتستان موفق به این کار نشدند.

رستگار بیان داشت: مردم وقتی مشاهده می‌کنند که قضات شهرستان به‌صورت قاطع و دقیق مسائل را بررسی می‌کنند، برای احقاق حقوق خود به شهرستان مراجعه می‌کنند و این مهم در پرتو تلاش تمامی قضات کوشای شهرستان دشتستان حاصل شده است.

وی افزود: کاهش طول رسیدگی به پرونده‌ها از ویژگی‌هایی است که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم و در زمینه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری عملکرد بسیار خوبی را از دستگاه قضایی دشتستان شاهد هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: همدلی و همکاری اعضای شورای تامین شهرستان دشتستان از مسائلی است که رشد چشمگیر امنیت در این شهرستان را به دنبال داشته و در این راستا از زحمات سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین شهرستان نهایت تشکر را می‌کنم.

رستگار بیان داشت: حضور امام جمعه محترم در دادگستری مایه خوشحالی ماست و این موضوع را نمودی از رضایت مردم و مدیران دشتستان از عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان می‌دانیم.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول