اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان:

امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان گفت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نیز هستیم.

امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمدجواد مهدوی‌مرتضوی شنبه‌شب در آیین برگزاری مرحله دوم اردوهای جهادی قرارگاه سیدالشهداء (ع) بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج و بسیجی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی تلاش بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نیز هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج دانشجویی در هر جایی که نظام و انقلاب نیازمند به خدمت‌رسانی باشد حاضر خواهد بود و تمام توان خود را در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب که همانا خدمت به مستضعفین و رفع چهره فقر و محرومیت است به کار خواهد گرفت.

مهدوی‌مرتضوی با اشاره به الگوگیری از شهدا در صحنه‌های انقلاب گفت: ما هرچه داریم از مجاهدت‌ها و رشادت‌های همین شهدا است که امروز امنیت و آرامش ما مرهون جهاد اکبر و اصغر آنهاست.

وی با اشاره به اقدام برخی مسئولان در نصب تندیس غضنفرالسلطنه به‌ جای میدان شهید چمران ابراز داشت: متأسفانه عده‌ای به نام روشنفکری و با بهانه ملی‌گرایی سعی دارند با شیطنت و سوءاستفاده از نام‌آوران تاریخ ملی، رنگ و چهره مذهب و الگوهای رشادت مذهبی را کمرنگ کنند و اگر کسی هم با آنها مخالفت کند به آنها بر چسب‌ها و انگ‌های مختلف افراطی‌گری می‌زنند.

مهدوی‌مرتضوی بیان کرد: برخی فکر می‌کنند اگر دولتی عوض شد آرمان‌ها و ارزش‌ها تغییر می‌کند.

وی افزود: برخی با این اقدامات خود می‌خواهند چهره و نام و ارزش شهدا را در سطح جامعه کم‌رنگ سازند و یا از بین ببرند و عده‌ای نیز به دفاع از این اقدامات می‌پردازند.

مهدوی‌مرتضوی یادآور شد: شهید چمران و امثال ایشان نمونه و الگوی جوانان تحصیلکرده، اندیشمند و فرهیخته در جهاد با نفس اکبر و مجاهدت و ایثار در راه خداوند تبارک و تعالی هستند که با ازخودگذشتگی‌شان و تعهد همراه با تخصص و تزکیه نفس و دوری‌گزینی از مادیات و هواهای دنیوی به ما درس‌های ماندگاری آموختند که در تاریخ انسانیت کم‌نظیر بوده است.

مسئول دفتر بسیج شهرستان دشتستان با تحسین اقدام قاطعانه فرماندار دشتستان در تثبیت میدان شهید چمران و نیز تذکرات امام جمعه برازجان گفت: با وجود اینکه بارها به شهردار سابق برازجان تذکر داده شده بود نسبت به نصب تندیس شهید چمران و تابلوی نام این شهید بزرگوار اقدام مؤثر صورت گیرد، اما وی کوتاهی کرده و در اقدامی شائبه‌برانگیز به نصب شبانه تندیس غضنفرالسلطنه مبادرت می‌کند.

وی در پایان خواستار پیگیری این موضوع از سوی مراجع قضایی شد و افزود: اقدام برخی مسئولان موجب خوشحالی بیگانگان و انعکاس آن در شبکه‌های ماهواره‌ای شد و هجمه خود را بر علیه اصول و ارزش‌ها متمرکز کردند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول