اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد خبر داد.

ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جعفر امیری‌زاده شامگاه شنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تأثیرگذار در جامعه است و بخش عظیمی از خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش و پرورش از مهم‌ترین اولویت‌هاست و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به معلمان و سایر فرهنگیان از برنامه‌هایی است که به منظور افزایش میزان کارایی این قشر انجام می‌شود و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

امیری‌زاده از ارائه 5.7 میلیارد ریال تسهیلات رفاهی به فرهنگیان سعدآباد خبر داد و عنوان کرد: این میزان تسهیلات کم‌بهره در یکسال اخیر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات به عنوان وام قرض‌الحسنه به تعداد 159 نفر از اعضای صندوق رفاهی و تعاون فرهنگیان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق تعاون آموزش و پرورش سعدآباد نیز ابراز داشت: صندوق وام در منطقه سعدآباد از ابتدای تأسیس در سال 1363 با موجودی 74 هزار ریال شروع به‌کار کرده و اکنون این صندوق دارای سرمایه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال است.

محمد موسوی ضمن قدردانی از همه فرهنگیان، یادآور شد: با توجه به اهمیت قرض‌الحسنه و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان و تلاش در راستای رفع مشکلات اقتصادی همکاران از همه مدیران می‌خواهیم که با اطلاع‌رسانی بهتر، همکاران را در راستای عضویت و همکاری و تبادل نظر با این صندوق تشویق کنند.وی بیان کرد: خدمت به فرهنگیان و جلب رضایت خاطر این عزیزان در اولویت است و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول