اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

جشنواره عکس طبیعت نمین سالانه برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان نمین از برگزاری سالانه جشنواره عکس طبیعت نمین خبر داد.

جشنواره عکس طبیعت نمین سالانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در نشست با اعضای برگزاری جشنواره سراسری عکس طبیعت نمین اظهار داشت: ما این جشنواره را با مطلوبیت خاص و در نظر گرفتن بودجه مصوب همه ساله برگزار می‌کنیم تا بهشت ایران زمین، نمین پر رمز و راز از نظر طبیعت، تاریخ و فرهنگ را به صورت ملی و سراسری معرفی کنیم.

وی وجود دامنه‌های زیبا، دشت پر نقش و نگار و همچنین جنگل‌ها و طبیعت سرسبز فندقلو را به همراه باغات به هم تنیده از زیبایی‌های شهر نمین توصیف کرد و افزود: باید با دست خلاق هنرمندان به ویژه عکاسان، نقاشان و اصحاب رسانه و قلم زیبایی‌های این منطقه را به تصویر بکشیم و به کشور و دنیا معرفی کنیم.

دریتیم با ابراز خرسندی از اقبال خوب عکاسان کشور از برگزاری این جشنواره فاخر خاطر نشان کرد: این اقدام آثار پر خیر و برکتی را برای مردم منطقه و معرفی جاذبه‌های دیدنی این شهرستان به ارمغان می‌آورد.

این مسئول تصریح کرد: در آینده نزدیک از برترین‌های این جشنواره در نمین تجلیل می‌شود و ما پیشنهاد می‌کنیم این جشنواره به صورت مستمر و با بودجه مصوب همه ساله برگزار شود.

وی اضافه کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا در سال‌های آینده این جشنواره حتی به صورت بین‌المللی و با حضور هنرمندان کشورهای همسایه برگزار شود تا ایرانیان و گردشگران خارجی به خوبی با طبیعت زیبای نمین به عنوان اعجاب خداوندی آشنا شوند.

فرماندار نمین در ادامه بیان کرد: در کنار برگزاری این جشنواره ما در سال‌های آینده باید حرکت‌های نوینی را در این راستا و با همت هنرمندان و نویسندگان فراهم آوریم تا جلوه‌های مختلفی از شهرستان نمین به معرض دید و نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جشنواره عکس طبیعت نمین در این مراسم از ارسال بیش از یک‌هزار قطعه عکس به این جشنواره خبر داد.

علی حقی گفت: نمایشگاه منتخب آثار برگزیده جشنواره عکس نمین به مدت 10 روز در تهران برگزار شد و از برترین‌های این جشنواره در روزهای آینده در نمین تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول