اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال

جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد به کار خود پایان داد

جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد اردبیل با معرفی نفرات برتر در شهرستان خلخال به کار خود پایان داد.

جشنواره و نمایشگاه عکس پیشگیری اولیه از اعتیاد به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره در خلخال اظهار داشت: با معرفی نفرات برتر این جشنواره که با موضوعات پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، تحکیم خانواده، فرهنگ پیشگیری، کودکان آسیب‌پذیر، مناطق آسیب‌پذیر و با ضوابط شرکت در جشنواره برگزار شد، به خط پایان رسید.

سید احمد معصومی ادامه داد: بیش از 85 اثر به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه و جشنواره توسط هنرمندان از مناطق مختلف استان ارسال شده بود که 65 اثر پس از داروری توسط هیئت داوران جشنواره انتخاب و چاپ شد و پنج اثر حائز رتبه برتر جشنواره و دریافت تندیس جشنواره عکس پیشگیری از اعتیاد شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز بیان داشت: دشمن در‌صدد انتقام از جوانان ایران است.

 

الله‌شکر فخیمی افزود: تغییر ماهیت مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی باید در پیشگیری از اعتیاد مورد توجه باشد و تمامی اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر باید این مقوله را با دید وسیعی مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: دشمن پس از هشت سال دفاع مقدس و پیروزی جوانان این مرز و بوم در‌صدد متوقف کردن نسل حماسه‌ساز ایران است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 21 هزار بهبود یافته از اعتیاد وجود دارند که امسال 580 نفر نیز به جمع این افراد اضافه شده است.

فخیمی گفت: اصحاب هنر باید در خدمت پیشگیری از اعتیاد باشند، چراکه هنر با رسالت خود می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش طاهره رزاق‌پور معاون بهزیستی استان اردبیل نیز خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی نیز با ترسیم نقشه راه برای مبارزه با این مقوله قدم برداشته که در واقع وظایف ادارت و دستگاه‌ها و اعضای عضو در این ستاد مبارزه با مواد مخدر مشخص و قابل ارزیابی است.

در پایان این جشنواره فرزاد سعیدی از بیله‌سوار، سعید شیخی از اردبیل، پروین بهرامی و مینا آقالو و رستم سروری از پارس‌آباد نفرات برتر این جشنواره شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین شعر قرائت شد در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از 40 اثر شرکت کننده در جشنواره عکس پیشگیری از اعتیاد در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/62008/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول