اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری استان سمنان

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس نماز جمعه معرفی و تقدیر شدند

طی مراسمی، برگزیدگان نخستین جشنواره استانی عکس «نماز جمعه» در سمنان معرفی و تقدیر شدند.

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس نماز جمعه معرفی و تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه نماز جمعه پیش‌ازظهر امروز ماه هم‏زمان با روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان و ، ائمه جمعه موقت سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، رئیس حوزه هنری استان سمنان، رئیس شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان، فرماندار شهرستان سمنان و دیگر مدیران و مسئولان، برگزار شد.

در این مراسم، از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی عکس «نماز جمعه» در محل نمایندگی شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم، برگزیدگان نخستین جشنواره استانی عکس «نماز جمعه» به صورت زیر معرفی شدند:

لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون‌ریال به مسعود محقق به عنوان نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار‌ریال به مصطفی موسوی به عنوان نفر دوم و لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون‌ریال به محمدمهدی مرادی به عنوان نفر سوم تعلق گرفت.

همچنین آثار امین نجم‌‏الدین، یعقوب پازوکی و ابراهیم احسانی از سوی هیئت داوران، شایسته تقدیر شناخته شده و به هر کدام لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون‌ریال اهدا شد.

ابوالفضل حسنی، حبیبه موسوی، مهرداد ترحمی، امیرحسین علی‌داقی، محمدرضا کاشانی، سیدعبدالمطلب نبوی‏چاشمی، وحید دارایی و یاسر قمی از دیگر هنرمندانی شرکت‏‌کننده در این جشنواره هستند که آثارشان به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت و به هر کدام لوح تقدیر و مبلغ 300 هزار ریال اهدا شد.

برگزاری نمایشگاه عکس از آثار راه‌‏یافته به نمایشگاه «نخستین جشنواره استانی عکس نماز جمعه» در محل برگزاری مراسم اختتامیه از برنامه‏‌های جنبی این مراسم بود.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره استانی عکس «نماز جمعه» از سوی حوزه هنری استان سمنان با همکاری دفتر نمایندگی شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان و ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد اقامه نمازجمعه در موضوعات «اقامه نمازجمعه در شهرهای مختلف استان سمنان» و «عکس‌‏های مربوط به اقامه نماز جمعه در استان سمنان در سال‏‌های اول انقلاب اسلامی» برگزار شد.

تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، 25 نفر از شهرستان‏های سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر و سرخه با 275 اثر در این جشنواره شرکت کردند که از این بین 33 اثر به مرحله دوم و نمایشگاه نخستین جشنواره استانی عکس نماز جمعه راه یافت.

همچنین هم‏زمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره استانی عکس «نماز جمعه» در محل مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول