اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد آبادان خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس تفحص شهدا در دانشگاه آزاد آبادان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان از برپایی نمایشگاه عکس تفحص شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس تفحص شهدا در دانشگاه آزاد آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مصطفی خدادوست عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور اعضای کمیته فرهنگی در شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس مستلزم وقت و زمان کافی‌ است.

وی افزود: برای اجرای صحیح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تشویق نسل جوان به سوی ارزش‌های دفاع مقدس باید در همه ایام سال برنامه ریزی کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلی که در برگزاری برنامه‌های مناسبتی دانشگاه‌ها وجود دارد، نبود تطبیق تقویم دانشجویان با تقویم دانشگاه‌ها است که با یکدیگر همخوانی ندارند.

وی اضافه کرد: دانشجویان در این روزها با توجه به برگزاری برنامه‌های ویژه، اغلب به صورت خودجوش درس و کلاس را تعطیل می‌کنند و منتظر اجرای برنامه‌های دانشگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف نمی‌مانند.

خدادوست افزود: با این حال دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس روال هر ساله برنامه‌های خود را به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و سایر بخش‌های مرتبط دانشگاه در این خصوص اقدام می‌کند.

وی با بیان برنامه‌های دفاع مقدس امسال در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس تفحص شهدا را برپا کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان کشورمان است که با همکاری دانشجویان انتظار داریم این رویه به بهترین شکل ممکن محقق شود.

انتهای پیام/ 72001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول