اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه ورزشی پیشکسوتان آبپخش:

پیشکسوتان در فوتبال آبپخش جایگاهی ندارند / وضعیت اسفناک استادیوم آبپخش

سرپرست باشگاه ورزشی پیشکسوتان آبپخش گفت: پیشکسوتان ورزشی آبپخش به فراموشی سپرده شده‌اند و جایگاه آن‌ها در ورزش آبپخش و تصمیم‌گیری در ارتباط با مسائل ورزشی اصلاً مشخص نیست.

پیشکسوتان در فوتبال آبپخش جایگاهی ندارند / وضعیت اسفناک استادیوم آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم زاهدپور شب گذشته در نشست بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: ورزش از ضروری‌ترین نیازهای سلامتی روحی و روانی انسان است که باید بسترهای لازم برای بهره‌مندی همه اقشار جامعه از امکانات ورزشی فراهم شود.

وی افزود: ورزش موجب سلامت افراد جامعه می‌شود و جامعه‌ای که نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشد این امکان را خواهد داشت که در راستای توسعه واقعی سریع‌تر گام بردارد.

سرپرست باشگاه ورزشی پیشکسوتان آبپخش خاطرنشان کرد: ورزش مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هر جامعه است و از این رو باید مورد توجه مسئولان اجرایی، فرهنگی و سیاسی باشد.

زاهدپور با تاکید بر این‌که ورزش یکی از عوامل ریشه‌کنی معضلات اجتماعی از جوامع انسانی است، اظهار داشت: ورزش کسالت و تنبلی را از انسان دور کرده و برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده می‌سازد.

وی عنوان کرد: ضعف امکانات ورزشی در آبپخش از مشکلات اساسی ورزش این شهر محسوب می‌شود و ضروری است که مسئولان امر پیگیری لازم به‌منظور تقویت امکانات ورزشی در آبپخش را انجام دهند.

این مسئول تبعیض در توزیع امکانات را از دغدغه‌های ورزشکاران دانست و اظهار داشت: طبق آمارهای ارائه شده مسئولان استانی و شهرستانی در سال‌های اخیر زیرساخت‌های ورزشی توسعه‌ای چشمگیر داشته اما اعتقاد داریم توزیع امکانات ورزشی با دید برابر نسبت به مناطق مختلف نبوده است.

سرپرست باشگاه ورزشی پیشکسوتان آبپخش عنوان کرد: زمین چمن استادیوم ورزشی آبپخش با هیچ یک از استانداردهای ورزشی سازگار نیست و اعتراض‌های مکرر ورزشکاران آبپخشی به وضعیت این زمین ورزشی در سال‌های اخیر هیچ نتیجه‌ای را به دنبال نداشته است.

زاهدپور اظهار داشت: در سال‌های گذشته و با حرکت‌های خودجوش ورزشکاران آبپخشی شاهد احیای تیم فوتبال پیشکسوتان آبپخش و فعالیت هفتگی آن بوده‌ایم اما به دلیل بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان پس از گذشت ماه‌ها شاهد کناره‌گیری پیشکسوتان از فوتبال هستیم.

وی با انتقاد از این‌که جایگاه پیشکسوتان در ورزش امروز آبپخش مشخص نیست، افزود: پیشکسوتان ورزشی آبپخش به فراموشی سپرده شده‌اند و جایگاه ایشان در ورزش آبپخش و تصمیم‌گیری در ارتباط با مسائل ورزشی اصلاً مشخص نیست.

سرپرست باشگاه ورزشی پیشکسوتان آبپخش گفت: در مناطق مختلف استان زمین ورزشی به‌صورت رایگان برای تمرین در اختیار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان قرار می‌گیرد اما پیشکسوتان آبپخشی برای انجام تمرینات هفتگی مجبور به پرداخت هزینه به اداره ورزش و جوانان هستند.

زاهدپور تصریح کرد: از بدو تاسیس تیم فوتبال پیشکسوتان آبپخش تاکنون مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال آبپخش تنها یک توپ فوتبال به ما داده‌اند و پس از آن هیچ حمایتی از پیشکسوتان فوتبال نداشته‌اند.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول