اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبپخش:

مشکلات مالی کمر فوتبال آبپخش را شکسته است

رئیس هیئت فوتبال آبپخش گفت: مشکلات مالی کمر فوتبال آبپخش را شکسته و اکثر تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی با مشکل کمبود اعتبارات مواجه هستند.

مشکلات مالی کمر فوتبال آبپخش را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نادر اخلاقی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: منطقه آبپخش ظرفیت‌های ورزشی زیادی را در خود جای داده و در گذشته به‌عنوان یکی از قطب‌های ورزشی استان بوشهر مطرح بوده است.

وی افزود: در دهه‌های گذشته آبپخش سهم عمده ورزش را در اختیار داشت، ولی در سال‌های گذشته بی‌مهری‌ و بی‌توجهی مسئولان ورزشی استان سبب تضعیف موقعیت ورزشی آبپخش در سطوح استانی و ملی شده است.

رئیس هیئت فوتبال آبپخش خاطرنشان کرد: در هیئت فوتبال آب‌پخش با مشکلات مالی متعددی مواجه هستیم و هیچ کمکی تاکنون از سوی اداره ورزش و جوانان به ما صورت نگرفته است.

اخلاقی بیان داشت: تمام تیم‌های فوتبال آبپخش با مشکلات مالی مواجه هستند و توان پرداخت حق حضور در مسابقات به هیئت فوتبال را هم ندارند.

وی اضافه کرد: تبعیض و نابرابری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی از مشکلاتی است که مقوله ورزش را در بسیاری از نقاط استان با مشکل مواجه ساخته است.

این مسئول به ظرفیت و استعداد آبپخش در ورزش فوتبال اشاره کرد و ابراز داشت: در آبپخش یک زمین چمن مصنوعی با وضعیت مناسب هم در اختیار فوتبالیست‌ها قرار ندارد، ولی در برخی روستاهای کوچک استان شاهد احداث زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی متعدد هستیم.

رئیس هیئت فوتبال آبپخش خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال آبپخش به‌خاطر مشکلات ابتدایی وضعیت نامطلوبی پیدا کرده، ولی مسئولان هیچ مساعدت و تلاشی برای رفع مشکل زمین چمن استادیوم آبپخش نمی‌کنند.

اخلاقی ادامه داد: با تخصیص 150 میلیون ریال اعتبار می‌توان زمین چمن استادیوم ورزشی آبپخش را به وضعیت مطلوب و مورد نظر ورزشکاران رساند، ولی مسئولان ورزشی استان از تخصیص اعتبارات دریغ می‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های فوتبال پرسپولیس آبپخش در لیگ یک استان و شاهین آبپخش در پلی‌آف هشت تیم استان حضور دارند که این مهم نشان از استعداد بالای جوانان آبپخشی در ورزش فوتبال است.

رئیس هیئت فوتبال آبپخش متذکر شد: در بحث فوتبال بانوان، شاهین آبپخش در مرحله حذفی و پرسپولیس آبپخش در مرحله باشگاهی قرار دارند که باشگاه شاهین به دلیل مشکلات مالی انصراف خود از حضور در مسابقات را اعلام کرده است.

اخلاقی در پایان اذعان داشت: برخی مسئولان فقط وعده می‌دهند و در قبال وعده‌های خود هیچگونه احساس مسئولیتی ندارد و علی‌رغم وعده‌هایی که برای اختصاص اعتبارات ورزشی به تیم ها می‌دهند، عملکرد مطلوبی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول