اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

اعتبارات ورزشی آبپخش پاسخگوی مشکلات نیست / تبعیض در توزیع امکانات ورزشی

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: اعتبارات ورزشی آبپخش پاسخگوی نیازهای ورزشی این شهر نیست و به‌منظور تقویت بنیه ورزشی آبپخش نیازمند تخصیص اعتبارات ورزشی به آبپخش هستیم.

اعتبارات ورزشی آبپخش پاسخگوی مشکلات نیست / تبعیض در توزیع امکانات ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: تقویت ورزش آبپخش موضوعی است که شورای اسلامی آبپخش در دوره سوم به‌صورت جدی به آن توجه داشته و در شورای چهارم نیز شاهد تداوم تلاش در این راستا خواهیم بود.

وی افزود: تشکیل کمیسیون ورزشی فعال در آبپخش از اولویت‌های اساسی شورای آبپخش است و از این طریق مشکلات ورزشی آبپخش را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: ایجاد دیواره استادیوم ورزشی شهدای آبپخش و ایجاد سیستم صوتی در این استادیوم نتیجه پیگیری‌های شورای سوم است که در سال‌های گذشته ورزشکاران از آن استفاده کرده‌اند.

رضایی بیان داشت: کف‌سازی زمین چمن استادیوم شهدای آبپخش از مسائلی است که در آغاز به‌کار شورای سوم ورزشکاران به آن تاکید داشتند و با مکاتبات و مذاکرات شورای شهر شاهد تحقق این امر بودیم.

این مسئول اضافه کرد: تقویت ورزش همگانی و خانوادگی در آبپخش از اولویت‌هایی است که شورای آبپخش در کنار حمایت از ورزشکاران به آن توجه داشته و در سال‌های گذشته فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گرفت.

این مسئول گفت: عملکرد شورای سوم آبپخش در مباحث ورزشی را مطلوب ارزیابی می‌کنم چون بر اساس ظرفیت‌ها و منابع موجود امکان فعالیت و کار بیشتری را نداشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: مدیریت ورزش بر عهده وزارت ورزش و جوانان و مجموعه‌های استانی و شهرستانی است و شوراهای اسلامی فقط در زمینه حمایت از ورزشکاران اقداماتی انجام می‌دهد و مسئولیتی در قبال مدیریت ورزش ندارد.

رضایی ادامه داد: احداث سیستم روشنایی موقت در استادیوم شهدا به‌منظور پیاده‌روی شبانه و پیاده‌روی‌های خانوادگی از مسائلی است که اداره ورزش و جوانان آبپخش در روزهای آتی نسبت به آن اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های جامعی برای جذب اعتبارات ورزشی آبپخش انجام داده‌ایم ولی سازمان ورزش و جوانان استان بوشهر مبلغ خاصی را به ورزش آبپخش اختصاص نداده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: انتظارات ورزشکاران از اداره ورزش و جوانان باید منطقی و بر اساس توانایی این اداره باشد و مدیر این اداره وقتی اعتبارات و منابع مالی در اختیار نداشته باشد، نمی‌تواند از طریق معجزه ورزش آبپخش را نجات دهد.

رضایی گفت: در بحث اجرای پروژه‌های ورزشی باید به نیاز تمامی مناطق توجه داشته باشیم و اینطور نباشد که حجم بالای امکانات در مرکز استان و شهرستان‌ها متمرکز شود و سایر شهرها در فقر امکانات ورزشی به سر ببرند.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ورزشی آبپخش پاسخگو نیست، اذعان داشت: امیدواریم مسئولان شهرستان در سال جاری اعتبارات لازم را به ورزش آبپخش اختصاص بدهند، تا بتوانیم بخش کوچکی از نیازهای ورزشی این شهر را رفع کنیم.

انتهای پیام/2452/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول