اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهل و یکمین سکاندار شهر اردبیل چه کسی است؟

زنجانی: انتخاب دوباره شهردار منع قانونی ندارد

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انتخاب شهردار اردبیل برای این سمت برای دومین بار هیچ منع قانونی ندارد.

زنجانی: انتخاب دوباره شهردار منع قانونی ندارد

جواد زنجانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این روزها انتخاب شهردار اردبیل به یکی از داغ‌ترین موضوعات محافل عمومی و رسانه‌ها تبدیل شده است و انتخاب شهردار اردبیل به جهت آنکه صدیف بدری یکی از گزینه‌های مطرح است سبب برخی ابهامات در انتخاب دوباره وی شده است که باید گفت بر اساس نص صحیح قانون انتخاب دوباره شهردار هیچ مانعی ندارد.

وی تصریح کرد‌: اخیراً نیز در کشور در پاسخ به استعلام رسمی از مجلس درباره انتخاب بیش از دو دوره شهردار توسط شورای شهر اعلام شد که در قانون ممنوعیتی برای این وجود ندارد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: فردا عصر بحث‌ها و بررسی‌هایمان را با حضور 13 عضو شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار آینده اردبیل پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با اجماع کلی در این زمینه به یک جمع‌بندی واقعی برسیم.

زنجانی یادآور شد: بنده به عنوان یک عضو شورای شهر با دفاع از عملکرد شایسته شهردار اردبیل صدیف بدری اعلام می‌کنم که یکی از جدی‌ترین و اصلی‌ترین گزینه‌های شهرداری است که امیدواریم در بررسی صلاحیت افراد و کاندیداهای احتمالی بتوانیم در این زمینه در خصوص گزینه صدیف بدری به یک جمع‌بندی واقعی برسیم.

این مسئول عنوان کرد: البته ممکن است گزینه‌های دیگری مطرح شود اما بنده بعید می‌دانم که روز یکشنبه تکلیف نهایی شهردار مشخص شود و باید منتظر ماند و دید 13 عضو شورای شهر چه راهبردهایی را در این زمینه در نظر می‌گیرند تا کار به یک سرانجام واقعی برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهر اردبیل به عنوان دارالارشاد و دارالامان منتظر انتخاب کلید‌دار جدید شهر است تا شهردار چهار سال خود را بشناسد تا در مدت چهار سال عمر شورای چهارم شهردار به پشتوانه رای و حمایت شورای شهر بتواند انجام وظیفه کرده و سکان شهر اردبیل را در دست بگیرد.

هر چند برخی از گزینه‌ها در محافل و مجالس مختلف شنیده می‌شود اما هیچ یک از 13 عضو شورای شهر تاکنون گزینه‌ای جز صدیف بدری شهردار فعلی اردبیل را مطرح نمی‌کنند و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین صبحت‌ها و رایزنی‌ها و بررسی کارنامه گزینه‌ها بر روی صدیف بدری متمرکز باشد.

صدیف بدری بیش از دو سال است که در سمت شهرداری اردبیل انجام وظیفه کرده و بیش از این نیز مسئولیت‌هایی را به عنوان مدیر کل سابق مسکن و شهرسازی، نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین معاونت شهرداری اردبیل دارد و باید منتظر ماند و این هفته دید که چه کسی چهل و یکمین شهردار تاریخ اردبیل انتخاب می‌شود تا سکان هدایت این شهر را در چهار سال آینده به دست بگیرد.

انتهای پیام/62001/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول