اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبادان:

گزینه‌های انتخاب شهرداری آبادان با مشاوره اعضای شورا دعوت شدند

رئیس شورای شهر آبادان گفت: همه گزینه‌های مطرح شده شهرداری آبادان با مشاوره اعضای شورای شهر دعوت شده‌اند و ما کاندیداها بسیار سپاسگذاریم.

گزینه‌های انتخاب شهرداری آبادان با مشاوره اعضای شورا دعوت شدند

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به تصمیمات گرفته شده درصدد شدیم که جلسات ارائه نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های گزینه‌های شهرداری آبادان را به صورت علنی برگزار کنیم.

وی افزود: در همین راستا از اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان دعوت به عمل آوردیم تا نسبت به پرسش سئوالات خود اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: برای این جلسه از 6 گزینه محمودرضا شیرازی شهردار فعلی آبادان، شهرام شاهین‌زاده، محمد نظارت، عباس دغاغله، نصرالله آبادیان و علی گلمرادی دعوت به عمل آمد.

وی عنوان کرد: اما بنا به دلایلی عباس دغاغله و نصرالله آبادیان در جلسه حضور نیافتند و فرصت خود را به محمد حزباوی و کاوه سلطانی علاسوند دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: محمودرضا شیرازی نیز به دلیل این‌که در جلسه گذشته برنامه‌های خود را اعلام کرد، غایب جلسه شب گذشته بود.

بهشتی خاطرنشان کرد: طبق عدم توافق اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار آبادان در جلسه شب گذشته، جلسه را به روز دیگری موکول می‌کنیم تا همه اعضا و یا حداکثر به توافق رای برسند.

وی با بیان این‌که برای انتخاب شهردار باید بهترین گزینه را مدنظر قرار داد، عنوان کرد: از حضور اصحاب رسانه در جلسه بیان نظرات و دیدگاه‌های گزینه‌های شهرداری آبادان بسیار سپاسگزارم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص مدعوینی که نام آنان در لیست دعوت شدگان نبوده است و برخی اعضا از حضور آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند، گفت: همه مدعوین با مشاوره اعضای شورای شهر دعوت شده‌اند و از کاندیداها بسیار سپاسگذاریم.

انتهای پیام/72001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول