اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل تشکل رویش در اصفهان:

قدرت بالای تعامل شاخصه انتخاب شهردار و استاندار اصفهان است

دبیر کل تشکل رویش در اصفهان گفت: یکی از شاخصه‌هایی که در انتخاب شهردار و استاندار آینده اصفهان مهم است، برخورداری از یک قدرت بالای تعامل با برخی فرهنگ‌ها و سیاسی‌های شهر و استان است.

قدرت بالای تعامل شاخصه انتخاب شهردار و استاندار اصفهان است

قاسم کمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به عنوان یک فعال سیاسی - اجتماعی در اصفهان در ارتباط با مهم‌ترین مشخصه‌های استاندار و شهردار اصفهان اظهار کرد: فردی که برای استانداری و شهرداری اصفهان انتخاب می‌شود باید از یک نگاه و شناخت کافی نسبت به اصفهان برخوردار باشند.

وی بیان کرد: از جمله ویژگی‌هایی که شهردار و استاندار آتی باید نسبت به آن دقت داشته باشند، بافت فرهنگی، سیاسی و تاریخی اصفهان است.

دبیر کل تشکل رویش در اصفهان گفت: یکی دیگر از شاخصه‌هایی که شهردار و استاندار آینده اصفهان باید داشته باشد، برخورداری از یک قدرت بالای تعامل با برخی فرهنگ‌ها و خرده سیاسی‌های شهر و استان است.

وی افزود: بطور کلی در تعیین انتخاب مدیران استانی و شهری باید مدیرانی انتخاب شوند که قابلیت تعامل و همکاری با هر جناح، گروه‌ و طیف بندی‌های سیاسی - اجتماعی که در دایره انقلاب می‌گنجند را داشته باشند.

کمیلی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا ویژگی بومی بودن برای شهردار و استاندار اصفهان از منظر شما مهم است، تصریح کرد: قطعا یک مدیر بومی خیلی بهتر می‌تواند کار کند و از نگاه و شناخت بهتری برخوردار است.

وی عنوان کرد: یک مدیرخوب استانی و شهری باید اهل تجربه، تعامل و هم دارای نشاط کاری باشد، آفتی که امروز در بدنه مدیریت شهری و استانی قابل مشاهده است، افزایش سن مدیران و عدم استفاده از نیروی‌های متخصص جوان است.

دبیر کل تشکل رویش در اصفهان متذکر شد: اصفهان به عنوان یک شهر و استان فرهنگی - صنعتی شناخته می‌شود، فردی که برای اداره شهری و استانی انتخاب می‌شود باید یک دید جامع‌نگر فرهنگی داشته باشد، باید نسبت به صنعت و تولید از نگاهی عمیقانه‌ای برخوردار باشد.

وی اذعان داشت: شاخصه‌هایی از جمله پاکدستی، ساده زیستی، اعتقاد به ولایت و انقلاب، تخصص و تعهد از جمله ویژگی‌های لازم مدیران است.

کمیلی در پایان بار دیگر با معضل خواندن عدم وجود یک نگاه جامع فرهنگی و اقتصادی در شهر و استان اصفهان از سوی مدیران، آرزو کرد که شهردار و استاندار آتی از هر جناح و طیفی که باشد، به عنوان نخستین اقدام این ضعف و معضل را رفع کند.

انتهای پیام/63001/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول