اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

تعویق در انتخاب شهردار در اختیار شورا نیست

فرماندار شهرستان میاندرود با بیان اینکه انتخاب شهردار جزو حقوق قانونی شورا است، تصریح کرد: این مساله در اختیار شورا نیست که تعویقی در این کار بیاندازد.

تعویق در انتخاب شهردار در اختیار شورا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ذات‌الله زارعی شامگاه امروز در جلسه تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود با بیان اینکه انتخاب شهردار از حقوق قانونی اعضای جدید شورای شهر است، این مساله را اجتناب‌ناپذیر دانست.

فرماندار شهرستان میاندرود با بیان اینکه انتخاب شهردار جزو حقوق قانونی شورا است، تصریح کرد: این مساله در اختیار شورا نیست که تعویق در کار بیاندازد.

این مسئول با تبریک به اعضای جدید و تقدیر از زحمات افرادی که در گذشته کار کرده‌اند، اظهار داشت: کار شورایی کاری بی‌منت و خداپسندانه است.

وی انصارالحسینی شهردار مرکز میاندرود را فردی باتجربه دانست و تصریح کرد: وی سابقه خوبی در این زمینه دارد.

فرماندار میاندرود در بخش دیگری از سخنان خود این شهرستان را بی‌حاشیه‌ترین نقطه در زمان برگزاری انتخابات دانست و در این مورد از تلاش‌های هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات تقدیر کرد.

زارعی در پایان از برگزاری جلسه شهرستانی و توجیهی برای اعضای جدید شورای اسلامی و تقدیر از افراد دوره گذشته در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول