اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سوم شهر ساری:

حساسیت انتخاب شهردار در ساری بیشتر از دیگر شهرها است

عضو شورای سوم شهر ساری گفت: حساسیت انتخاب شهردار در مرکز استان مازندران به مراتب بیشتر از دیگر شهرها است.

حساسیت انتخاب شهردار در ساری بیشتر از دیگر شهرها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسن محمدی‌کیادهی پیش از ظهر امروز در آیین تحلیف 13 نفر از اعضای شورای چهارم شهر ساری که در سالن هلال احمر مرکز مازندران برگزار شد با اعلام اینکه آیین نامه کار شورایی آنچه بر اساس قانون آمد در اجرا فاصله دارد، اظهار داشت: مصوبات شورای شهر باید در فرمانداری تایید شود که این کار نقص اساسی دارد.

وی افزود: آنچه به عنوان کار در شورا تحویل ما داده‌اند ابتر است و ما با همین فرایند ناقص کار می‌کنیم.

کیادهی با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کار شورای شهر است، تصریح کرد: حساسیت انتخاب شهردار در مرکز استان مازندران به مراتب بیشتر از دیگر شهرها است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای شهر حساسیت کار در این نهاد مردمی کم می‌شود، بیان داشت: 80 درصد کار شوراها به دست استانداری است.

عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری به تشریفاتی بودن شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: قرار بود 23 وظیفه به شورای شهر داده شود اما نه تنها قدرت داده نشد بلکه اجازه تذکر به اداره شهرستانی را ندارند.

وی مطالبات مردم مرکز مازندران را برای توسعه شهری و میزان خدمات‌رسانی در سطح ملی به حق دانست و گفت: شورای شهر سه دوره قبل برای توسعه مرکز مازندران فعالیت‌های زیادی داشته جای دارد شورای چهارم نیز پیگیر مطالبات شهروندان ساروی باشد.

این عضو علی‌البدل شورای چهارم شهر ساری با بیان اینکه شورای سوم شهر حجازی و بعد عبوری را به عنوان شهردار مرکز مازندران انتخاب کرد، یادآور شد: عبوری توانست در بین شهرداران گذشته رضایت مردم را جلب کند.

وی در بخشی از سخنان خود با اعلام اینکه پروژه حمایت از مسئولان ساروی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، بیان داشت: مردم ساری نگران هستند، دل‌شان می‌خواهد به کسانی که رای دادند در انتخاب شهردار به نظر شهروندان احترام بگذارند.

کیادهی اظهار داشت: با ورود عبوری در سیستم امور شهری این شهردار با سن کم توانست با ارتباط مناسبی که بین کارمندان و شهروندان برقرار می‌شود مشارکت مردم را در توسعه شهری افزایش دهد که این روش در سطح استان بی‌نظیر است.

وی افزود: افزایش بودجه از دو رقم به سه رقمی شدن در شهرداری ساری نشان از رضایت‌مندی شهروندان نسبت به شهردار است.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول