اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

معیارهای اسلامی درانتخاب شهردار مد نظر قرارگیرد

فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد: با آغاز کار شورای چهارم و انتخاب شهردار، بایستی معیارهای اسلامی مدنظر قرار گرفته و رزومه افراد را به خوبی بررسی کرد.

معیارهای اسلامی درانتخاب شهردار مد نظر قرارگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعدازظهر امروز در مراسم تحلیف چهارمین دوره شورای اسلامی شهرقرچک اظهار داشت: در تعیین شهردار، اسم و قیافه مهم نیست، این معیارهای اسلامی و پایبندی به اصول و اعتقادات و مهمتر از همه ولایت فقیه است که مهم می باشد، اعضای شورای شهر باید دقت داشته باشند و فرمایشات مقام معظم رهبری را در انتخاب شهردار مدنظر قرار دهند.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه رزومه افرادی که گزینه شهردار بودن قرچک هستند باید به دقت بررسی شود، بیان کرد: پاکدامنی، عدالت، صداقت، صراحت و توجه به مناطق محروم باید از ویژگی‌های شهردار جدید باشد.

نماینده عالی دولت درشهرستان قرچک افزود: مردم در 24 خرداد با تمام سختی‌ها و مشکلات پای صندوق‌های رأی آمدند و همزمان با انتخاب رئیس‌جمهور به نامزدهای شورای اسلامی شهر نیز رأی دادند و این نشان از اهمیت کار شوراها دارد.

وی در بیان اینکه مردم بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند تا بهترین به آنها ارائه شود، یادآور شد: برای حفظ عزت مردم ایران، در سانتیمتر به سانتیمتر خاک ایران خون شهدا ریخته شده و حالا که مسئولیت به افرادی همچون اعضاء شورا سپرده شده باید بتوانند به نحو احسن پاسخگوی مردم باشند.

ریاحی با ارائه رهنمودهایی به اعضای شورا از آنها خواست تا در هرگونه تصمیم‌گیری هر شخصی به‌طور جداگانه اظهار نظر کند و تعارف‌ها کنار گذاشته شود.

وی با تقدیر از اعضای شورای شهر قرچک دردوره سوم و تبریک به اعضای جدید اضافه کرد: مردم تمام خدمات را زیر ذره بین قرار داده‌اند، پس سعی کنیم تمام توان خود را در ارائه خدمت به‌کار ببندیم تا مدیون خون شهدای گرانقدر نباشیم.

مدیرعالی اجرایی شهرستان قرچک خواستار انتخاب فرد اصلح به‌عنوان شهردار شد و به لزوم توجه به مناطق محروم قرچک تأکید کرد.

وحدت و همدلی خوشایند مردم است

امام جمعه قرچک نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خدمتگزاری یک سعادت است که نصیب هرشخصی نمی‌شود، عنوان کرد: وحدت و همدلی و اخلاص در عمل خوشایند مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی افزود: قرچک شهرستانی نوپاست که برای پیشرفت نیاز به برنامه‌ها و طرح‌هایی برحسب سنجش نیاز روز منطقه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و معنوی دارد.وی از اعضای شورای شهر قرچک خواست تا خدمتگزار مردم بودن را در عمل به اثبات برسانند و با تفکر بسیجی و ولایی وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول