اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

بومی بودن اولویت اصلی انتخاب شهردار قزوین است

نایب ‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بومی بودن را یکی از گزینه‌های مهم اولویت‌دار برای انتخاب شهردار جدید قزوین دانست.

بومی بودن اولویت اصلی انتخاب شهردار قزوین است

علی فرخ‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به تشریح ملاک‌های انتخاب شهردار جدید قزوین پرداخت و اظهار کرد: بومی بودن جزو یکی از گزینه‌های مهم و معیارهای اولویت‌دار برای انتخاب شهردار جدید شهر قزوین است.

وی افزود: آشنایی با دیدگاه‌ها، محله‌ها و فرهنگ‌های مختلف شهری و دارا بودن تخصص نیز از دیگر معیارهای انتخاب شهردار است.

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بخش عمده‌ای از اعتبارات شهرداری قزوین در بخش‌های عمرانی هزینه شده است، بر این اساس ضرورت دارد تا شهردار جدید در بخش‌های عمرانی از تخصص نسبی برخوردار باشد.

فرخ‌زاد به بیان دیگر معیارهای مهم برای انتخاب شهردار آینده قزوین پرداخت و همراهی و همدلی با مجموعه شورای شهر به عنوان سیاستگذار کلان در حوزه مدیریت شهری را جزو معیارهای مهم شهردار منتخب آینده قزوین عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهردار جدید شهر قزوین ضمن آشنایی با بدنه شهرداری باید تجربیات کافی در حوزه و مدیریت شهری داشته باشد، اضافه کرد: اتفاق‌نظر اعضای شورای اسلامی شهر نیز جزو معیار‌های دیگر برای انتخاب شهردار بعدی برای شهر قزوین است.

نایب ‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین توانمندی و دارا بودن سوابق مدیریتی را جزو ویژگی‌های خاص مجموعه شورای شهر منتخب برای مدیریت دوره چهارم برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای گسترش همدلی و تقویت کار گروهی اعضای منتخب تا پیش از زمان آغاز به کار رسمی شورای شهر جلساتی را در این راستا برگزار می‌کنند.

فرخ‌زاد توسعه متوازن شهری و هزینه‌کرد اعتبارات در تمام مناطق شهر به طور متوازن و متناسب را جزو اولویت‌دارترین رویکرد‌های عمرانی اعضای منتخب شورای جدید شهر قزوین عنوان کرد.

نایب ‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ورود نیروهای متخصص به شوراها‌ را به عنوان نیروی محرک برای بدنه شهرداری‌ها دانست و اضافه کرد: هم‌افزایی می‌تواند در رشد یک شهر تأثیرگذار بوده و مهم واقع شود.

فرخ‌زاد با ارزیابی بی‌نظیر از تحقق حماسه سیاسی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مردم استان قزوین نیز در این دوره توانستند اوج همبستگی و هوشیاری خویش را در کنار استان‌ها و شهرهای دیگر به تصویر بکشند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نمره‌ای به مجموعه شهرداری و شورای شهر قزوین می‌دهید، گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر دوره سوم از نظر بنده نمره قابل قبولی را اخذ کردند.

انتهای پیام/77005/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول