اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خواستار شد

ایجاد مجموعه ورزشی ویژه بانوان در آبپخش

بخشدار آبپخش خواستار ایجاد مجموعه ورزشی ویژه بانوان در آبپخش شد.

ایجاد مجموعه ورزشی ویژه بانوان در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: توسعه ورزش آبپخش نیازمند تلاش مضاعف مسئولان اجرایی بخش است و با جدیت برای رفع مشکلات ورزشی آبپخش تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: بی‌انگیزگی مدیریت ورزشی آبپخش از مشکلات اساسی است که در ورزش آبپخش شاهد هستیم و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان باید برای رفع این مشکل همکاری کنند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش اردیبهشت ماه سال جاری استعفای خود را اعلام کرد و پس از آن مسئولان بخش یکی از فعالان ورزشی آبپخش را به‌منظور تصدی این اداره معرفی کردند، ولی تا کنون نتیجه خاصی در این زمینه حاصل نشده است.

وفایی بیان داشت: در ارتباط با جذب اعتبارات ورزشی برای آبپخش پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز مذاکرات لازم به‌منظور افزایش اعتبارات ورزشی آبپخش را داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در کمیته ورزشی سال گذشته اکثریت سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف دشتستان و بخش‌های مجاور مجهز به سیستم‌های خنک کننده و تجهیز به کولرهای دو تکه شدند، ولی در جریان توزیع این تجهیزات به سالن ورزشی آبپخش کولر اختصاص نیافته بود.

این مسئول اذعان داشت: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری شهرستان در این ارتباط رایزنی کرده‌ایم و مدیریت عالی و مسئولان شهرستان قول مساعد به‌منظور تجهیز سالن ورزشی شهر آبپخش به کولرهای دو تکه را دادند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: تقویت ورزش بانوان در آبپخش از مسائلی است که در ماه‌های گذشته توجه خاصی به آن داشته‌ایم و به‌منظور تحقق این امر مذاکرات و مکاتبات فراوانی با مسئولان ورزش استان و مدیریت ارشد شهرستان داشته‌ایم و امیدواریم شاهد تحقق این امر باشیم.

وفایی ابراز داشت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی آبپخش درخواست احداث سالن ورزشی یا ایجاد زمین ورزشی چمن در روستاها را به مسئولان شهرستان ارائه کرده‌ایم.

وی متذکر شد: آبیاری زمین چمن استادیوم شهدای آبپخش از طریق آب رودخانه مجاور از مهم‌ترین خواسته‌های ورزشکاران و فوتبالیست‌های این شهر است که از طریق مذاکره با سازمان آب منطقه‌ای و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خواهان این موضوع شده‌ایم.

این مسئول تاکید کرد: احداث شبکه آبیاری استادیوم ورزشی آبپخش از رودخانه مجاور از مسائلی است که سبب بهبود وضعیت زمین ورزشی چمن آبپخش می‌شود.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول