اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس در برابر شهرداری ساوه شایسته پیروزی بود

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: بازیکنان ما نمایش بسیار خوبی در مقابل تیم شهرداری ساوه داشتند و پیروزی حق آنها بود.

ماهان تندیس در برابر شهرداری ساوه شایسته پیروزی بود

امیر جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از حدود یک هفته که از زمان جابجایی امتیاز تیم و قطعی شدن حضور تیم ماهان تندیس در فصل جدید لیگ برتر فوتسال می‌گذرد به نظر من در گام نخست نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و می‌توانیم در دیدارهای آینده بسیار بهتر از این هم بازی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پرتوان و پرقدرت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از اولویت‌های مهم وی خواهد بود، تاکید کرد: در حال حاضر تیم ماهان تندیس قم بازیکنان بسیار خوبی دارد که در جام رمضان نیز ثابت کردند خلاق و توانمند هستند.

مدیرعامل مجتمع توریستی و تفریحی ماهان تندیس قم اضافه کرد: من زیاد در خصوص مباحث فنی فوتسال صحبت نمی‌کنم چون این یک کار تخصصی است اما قطعا از تیم حمایت می‌کنیم تا مربیان ما با جدیت به تمرینات آماده‌سازی تیم بپردازند و ماهان تندیس قم بتواند برای حضور پرقدرت در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مهیا شود.

وی ادامه داد: در سال جاری و در مسیر حضور موفقیت‌آمیز تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، قطعا سعی می‌کنیم در راستای انجام تعهداتی که پذیرفته‌ایم، حمایت بسیار خوبی از تیم داشته باشیم.

جلالی بیان داشت: از تمام تماشاگرانی که در دیدار برابر تیم شهرداری ساوه با تمام توان پشتیبان تیم بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم همچون فصول قبل که آنها در کنار مسئولین استان برای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت فوتسال قم تلاش کردند امسال نیز حامی تیم فوتسال ماهان تندیس قم باشند.

وی تاکید کرد: قطعا کسب برتری چهار بر یک در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تمام آن چیزی نیست که تیم ما به آن قانع باشد، به همین خاطر قطعا ماهان تندیس قم از هفته‌های آینده حتی با تمام توان بالاتر در لیگ برتر حضور می‌یابد.

مدیرعامل مجتمع توریستی و تفریحی ماهان تندیس قم ابراز داشت: سعی ما این است که به عنوان بازوی مکمل مسئولان پرتلاش ورزش استان در پیشرفت ورزش فوتسال دخیل باشیم و اینک روی برنامه‌های متنوعی در ورزش در حال مطالعه هستیم و امیدوارم روند خوبی در آینده پیش‌روی ما باشد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در گام نخست در دیداری داخل خانه میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود و با برتری چهار بر یک میدان را ترک کرد.

انتهای پیام/78005/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول