اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال:

فوتسال قمی ها را دوست دارم / ماهان تندیس بهتر از شهرداری ساوه بازی کرد

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: دیدن فوتسال قمی‌ها را دوست دارم چون اینجا تماشاگران به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند.

فوتسال قمی ها را دوست دارم / ماهان تندیس بهتر از شهرداری ساوه بازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خسوس کاندلاس عصر امروز در پایان دیدار  تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: معتقدم هر دو تیم فوتسال خوبی ارائه کردند و تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند از تماشای این دیدار و همچنین گل‌هایی که به ثمر رسید، لذت بردند.

وی اضافه کرد: هر دو تیم در کار تیمی خوب بودند اما ستاره میدان در هر دو تیم شهرداری ساوه و ماهان تندیس قم دروازه‌بان‌های دو تیم بودند که بارها موقعیت‌های گلزنی را از تیم مقابل گرفتند و الا بازی می‌توانست پرگل‌تر باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد علیرضا وفایی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان داشت: وفایی در تیم باشگاهی خود و تیم ملی جایگاه مشخصی دارد و بازیکن شاخصی به شمار می‌رود.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم ملی فوتسال کشورمان در آینده اشاره کرد و افزود: ما برای آماده سازی تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های مهمی که پیش رو دارد چهار اردوی آماده‌سازی سه روزه در نظر گرفته‌ایم که همگی در تهران برگزار می‌شوند.

خسوس کاندلاس بیان داشت: هدف ما موفقیت در رقابت‌های جام جهانی کوچک در کشور برزیل و همچنین کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2013 است و امیدوارانه به کارهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال می‌پردازیم.

انتهای پیام/78002/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول