اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دایره ورزش رفاه کارکنان بانک مسکن خبر داد

شیراز میزبان چهارمین المپیاد ورزشی بانک مسکن

رئیس دایره ورزش رفاه کارکنان بانک مسکن گفت: چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان این بانک در شیراز در حال برگزاری است.

شیراز میزبان چهارمین المپیاد ورزشی بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا کریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن از امروز پانزدهم شهریور ماه جاری در شیراز آغاز به کار کرد.

رئیس دایره ورزش رفاه کارکنان بانک مسکن ابراز داشت: این المپیاد تا 22 این ماه در شیراز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در این المپیاد ورزشی کارکنان مرد بانک مسکن به رقابت می‌پردازند، افزود: در این المپیاد شاهد حضور بیش از 550 تن از کارکنان بانک مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه هفت رشته ورزشی برای چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدبینتون، دوومیدانی، شنا و شطرنج رشته‌های این المپیاد هستند.

وی با بیان اینکه تمام مناطق بانک مسکن در کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان در این مسابقات شرکت دارند، بیان کرد: این استقبال گسترده می‌تواند به جذابیت این المپیاد ورزشی کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار تیمی با اسم مدیریت مناطق آزاد شامل کیش، قشم، چابهار نیز در رقابت‌ها شرکت می‌کند، گفت: هدف اصلی برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان است.

وی ابراز داشت: امیدوارم با همکاری هرچه بیشتر مسئولان این بانک رقابت‌های سال جاری زمینه‌ساز گسترش حضور کارکنان بانک مسکن در فعالیت‌های ورزشی باشد.

کریمی تصریح کرد: با همکاری سازمان ورزش و جوانان فارس سعی شده است تا از داوران باتجربه برای این مسابقات استفاده شود.

وی در پایان گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک مسکن در رشته‌های والیبال، بدمینتون، شنا، تنیس روی میز، دارت، شطرنج و طناب‌کشی نیز 23 تا 27 شهریور ماه جاری با حضور 100 تن از علاقمندان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول