اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد

تجلیل از بانوان ورزشکار پیوند اعضا در همدان

نایب رئیس بانوان بیماری‌های خاص و ناشنوایان استان همدان از تجلیل بانوان ورزشکار پیوند اعضا در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

تجلیل از بانوان ورزشکار پیوند اعضا در همدان

لیلا مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان از تجلیل بانوان ورزشکار پیوند اعضا در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) مصادف با روز دختر در همدان خبر داد.

وی ادامه داد: بیماران هموفیلی، دیالیزی، دیابتی، تالاسمی و اهدای عضو در رشته‌های مختلف والیبال، شطرنج، دارت، پینگ‌پنگ، تیراندازی و شنا فعال هستند.

نایب رئیس بانوان بیماری‌های خاص و ناشنوایان استان همدان اذعان کرد: بیماران پیوند اعضا سوم مرداد به مسابقات جهانی در آفریقا اعزام شدند که بانوان ورزشکار در رشته پینگ‌پنگ، توانستند بین 49 کشور مقام نخست را کسب کنند.

وی متذکر شد: سه نفر از این ورزشکاران از استان همدان و یک نفر از استان مرکزی بودند که توانستند چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنند.

مختاری با اشاره به رتبه مدال‌آوران همدانی ادامه داد: بهاره بیگی در رشته انفرادی و دونفره موفق به کسب مدال طلا شد، معصومه برجی مدال نقره انفرادی و طلای دونفره و سمیه کریمی مدال طلای انفرادی و برنز دونفره را کسب کردند.

وی نسبت به مشکلات این بانوان ورزشکار اذعان کرد: هزینه درمان به حدی بالاست که در تهیه آمپول برای بیماران دیابتی و پیوند کلیه نیاز به کمک اساسی داریم.

مربی این بانوان ورزشکار نیز در گفت‌و‌گو با فارس خواستار حمایت جدی از این ورزشکاران شد و بیان داشت: این ورزشکاران دارای شرایط جسمی خاصی هستند که اگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت نداشته باشند با مشکل مواجه می‌شوند.

زهره ابوطالبیان عنوان کرد: ورزشکاران قهرمان همدانی نیاز به حمایت مالی دارند و برای تحقق این نیاز حضور اسپانسرها می‌تواند مؤثر باشد.

وی در پایان از مسئول هیئت تنیس روی میز استان به عنوان تنها حامی این ورزشکاران قدردانی کرد.

انتهای پیام/89026/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول