اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن ماهیگیری کشور:

25 استان در رشته ماهیگیری ورزشی فعالیت می‌کنند

رئیس انجمن ماهیگیری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از فعالیت 25 استان در رشته ماهیگیری ورزشی خبر داد.

25 استان در رشته ماهیگیری ورزشی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین رادپور امروز در مراسم پایانی چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که در حضور پرشور مردم ورزش‌دوست قم در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد، تصریح کرد: هدف از تشکیل انجمن ماهیگیری فدراسیون ورزش‌های همگانی در کشور ایجاد پیوند بین مردم و طبیعت است.

وی ادامه داد: در واقع ما اساسی‌ترین وظیفه خود را آشتی دادن مردم با محیط زیست و طبیعت می‌دانیم و تنها به زمینه و بخش ورزشی این رشته نگاه می‌کنیم و در هیچ شرایطی در رشته ماهیگیری ورزشی به دنبال سودجویی و منفعت مالی نیستیم.

رئیس انجمن ماهیگیری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور افزود: همکاران ما در این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور به عنوان پلیس آب مطرح هستند و این رشته ورزشی در آب‌های شور و شیرین در طول سال برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: در حال حاضر انجمن ماهیگیری هیئت ورزش‌های همگانی 25 استان در نقاط مختلف کشور در رشته ماهیگیری ورزشی فعال هستند و قم نیز یکی از استان‌هایی است که از بدو تشکیل این رشته ورزشی فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

رادپور عنوان داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی متولی این رشته ورزشی است و از تمام علاقمندان به ماهیگیری ورزشی دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به انجمن ماهیگیری هیئت همگانی استان‌های خود برای حضور در فعالیت‌های این رشته ورزشی ثبت نام و اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1386 برای نخستین بار مسابقه بزرگ ماهیگیری ورزشی در استان قم برگزار شد و با شرکت علاقمندان پرشمار این رشته ورزشی، سد 15 خرداد قم میزبان شرکت‌کنندگان در این رقابت ورزشی بود که با جذابیت قابل توجهی برگزار شد.

مردم قم امروز در حالی در چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر خود شرکت کردند که این همایش در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و برادر بزرگوار آن حضرت یعنی امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت به همت اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت بسیاری از دستگاه‌های استان قم، در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم تا حرم برگزار شد.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول