اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

توسعه ورزش همگانی مورد تاکید رهبری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف کشور را جزء تاکیدهای مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد.

توسعه ورزش همگانی مورد تاکید رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری امروز به اتفاق بسیاری از مسئولان دستگاه‌های استانی پا به پای مردم ورزش‌دوست قم در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی این شهر شرکت کرد.

وی به نمایندگی از استانداری قم با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و سایر دستگاه‌های شریک در امر برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم در سخنانی در جمع مردم ورزش‌دوست شرکت‌کننده در این همایش تصریح کرد: امروز خوشحالی ما از یک سو به دلیل حضور پرشور مردم در این همایش است و از سوی دیگر توجه به زمینه فرهنگی این همایش و نامگذاری آن به مناسبت‌های ارزنده و مبارکی است که در پیش داریم.

انصاری ادامه داد: چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم با عنوان ارزشمند دهه کرامت در بلواری که به نام پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) منور است و در مسیر حرم و بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و این جای بسیار خوشحالی و تقدیر از برگزار‌کنندگان این همایش بزرگ است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: مردم از این همایش استقبال کردند زیرا یک فعالیت همگانی به شمار می‌رود و نسبت به مشارکت در ورزش همگانی به سبب تاثیر مثبت در افزایش سلامتی افراد جامعه تاکید شده است، از سوی دیگر مردم در این همایش شرکت کردند تا در مسیری که از یک بارگاه معنوی تا یک مکان مقدس همچون جمکران برگزار می‌شود، دل و قلب خود را نیز پالایش کنند و با ائمه اطهار (ع) انس بگیرند.

وی با تقدیر از مسئولان در امر برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر توسعه ورزش همگانی به عنوان امری ضروری در جامعه تاکید کرده‌اند و این مصداق اطاعت از امر ایشان در راستای خدمت به مردم است.

انصاری تصریح کرد: از اینکه مردم از اقشار مختلف اعم از روحانیت معظم، خانواده‌های گرانقدر، نوجوانان و جوانان در این همایش شرکت کرده‌اند، بسیار خوشحالم و امیدوارم برگزاری چنین همایش‌هایی که شور و نشاط وصف‌ناپذیری در بین مردم قم ایجاد می‌کند، در آینده نیز رونق بیشتری داشته باشد.

به گزارش فارس، چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و برادر بزرگوار آن حضرت یعنی امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم تا حرم برگزار شد.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول