اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

آمریکا با وارد شدن به فاز نظامی بیشرین ضرر را متحمل خواهد شد

امام جمعه بیجار گفت: آمریکا بار دیگر در دام صهیونیست‌ها قرار گرفت اما با وارد شدن به فاز نظامی، بیشرین ضرر را متحمل خواهد شد.

آمریکا با وارد شدن به فاز نظامی بیشرین ضرر را متحمل خواهد شد

حجت‌الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به آغاز تهدید کشورهای غربی برای حمله نظامی به این کشور و شیطنت استکبار در خاورمیانه اظهار کرد: آمریکا که پس از پیش‎روی دولت سوریه در مناطق تروریستی احساس شکست و سرخوردگی کرده بود و از نظر حیثیتی ضربه سهمگینی را متحمل شد، منتظر فرصت و بهانه‎ای برای جبران این شکست‎ها بود و اکنون حمله نظامی به کشور سوریه را عنوان کرده است.

مرادی بیان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال بهانه و جوسازی علیه سوریه بودند و این تصمیم به حمله و راه انداختن جنگ روانی از قبل برای همه سیاست‌مداران قابل تحلیل بود که این‌ها روزی به این وضعیت و تصمیم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا در این وضعیت تلاش می‌کند فضاسازی کرده و فضا را برای انجام عملیات نظامی مهیا سازند گفت: در عرصه‌های جهانی آنچه که مشخص و قابل لمس است تنها ماندن این تفکر است و افرادی که با این تفکر هماهنگ و هم‌سو بوده‌اند این جنگ را به صلاح ندانستند و عقب‌نشینی کردند.

وی ثمره حمله به سوریه را بالا رفتن تلفات انسانی عنوان کرد و افزود: آمریکا خود می‌داند اگر وارد عملیات و فاز نظامی شود قطعا بیشترین ضرر را در این عملیات متحمل خواهد شد و چیزی جز بالا بردن کشتار مردم بی‌گناه و مخدوش‌شدن چهره‌اش در جهان نصیب آن نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توان نظامی سوریه، اولین کشور آسیب‌پذیر اسرائیل است چرا که در تیررس سوریه قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا بار دیگر در دام صهیونیست‎ها افتاده است و با طناب پوسیده آن‎ها به درون چاه می‌رود، تصریح کرد: نوع رفتار آمریکا ثابت می‎کند که صحنه‎سازی اخیر از پیش طراحی شده و همچنین بهانه‎ای برای اقدام نظامی در کشور سوریه است.

خطیب جمعه بیجار با تاکید بر اینکه حمله آمریکا به سوریه نتیجه مشابهی با حمله به عراق و افغانستان دارد افزود: آمریکایی‌ها چشم بسته حرکت می‌کنند و بدون اینکه عواقب کار خود را بسنجند دست به کار می‌شوند و یا تهدید به انجام کاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در جهان اسلام مواضع مسلمانان در تقبیح این جنگ روانی و عملیات نظامی است گفت: متأسفیم از بعضی کشورهای عربی که برای کمک و پرداخت هزینه‌های این جنگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی حمله به سوریه را ایجاد جنگ روانی در این کشور عنوان کرد و گفت: آن‌ها قصد ایجاد جنگ روانی را در کشور سوریه دارند اما مردم سوریه با توجه به اینکه 2 سال است درگیر جنگ هستند روحیه خوبی داشته و شکست نخواهند خورد.

مرادی بیان کرد: آنچه از رسانه‌ها به دست می‌آید این است که اگر جنگ احتمالی رخ دهد اولین کشور آسیب‌پذیر اسرائیل است و به این دلیل تمام وجودشان را اضطراب فرا گرفته و قصد راه انداختن جنگ روانی را دارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد روزی فرا رسد که آمریکا دست از دیوانگی بردارد و مردم سوریه نیز بر تمام مشکلاتشان با اتحاد و همدلی پیروز شوند.

انتهای پیام/79015/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول