اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

حمله آمریکا به سوریه رویایی بیش نیست

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: حمله نظامی آمریکا به سوریه یک رویا است، چراکه علاوه بر ارتش نظامی سوریه، ملت این کشور به آمریکا چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

حمله آمریکا به سوریه رویایی بیش نیست

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در کنار رژیم جعلی صهیونیستی، کشوری مقتدر با امکانات قابل توجه موشکی و هواپیمایی به نام سوریه وجود دارد که هر لحظه می‌تواند اسرائیل را تهدید کند.

وی با اشاره به این مطلب که کشور سوریه دارای بیش از 300 هواپیما است، افزود: انهدام و سرنگونی چنین کشوری با این تجهیزات نظامی کاری سخت و غیر قابل باور است؛ در نتیجه حمله به سوریه فقط آمریکا را متضرر می‌کند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس ادامه داد: آمریکا با حمله به سوریه بزرگترین خطر را در تاریخ خود انجام می‌دهد، چراکه اگر ارتش سوریه نیرو‌های نظامی و هوایی خود را به کار بیندازد، رژیم جعلی صهیونیستی طی مدت 24 ساعت با خاک یکسان می‌شود.

عیسی‌زاده اذعان داشت: سوریه هر زمان اراده کند قادر است ماشین‌آلات جنگی خود را تا آستانه ورودی کشور آمریکا پیش ببرد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نتیجه تغییر و تحولاتی که در کشور سوریه به وجود آمده است، آمریکا اولین جلسه افراطی خود را تشکیل داد تا جریانی که در لیبی و تونس و کشور‌های دیگر به وجود آورده در خاک سوریه پیاده کند؛ در حالی که نمی‌داند اجرای چنین طرحی در خاک سوریه رویایی بیش نیست.

وی در پایان متذکر شد: سلاطین افراطی که انگل جوامع اسلامی هستند بعد‌ها به آفت کشنده‌ای برای غرب تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/61009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول