اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر آبپخش:

شورای چهارم در سخت‌ترین شرایط فعالیت خود را شروع کرده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: شرایط امروز آبپخش، شرایطی استراتژیک است و اعضای محترم شورای چهارم در سخت‌ترین شرایط عهده‌دار مسئولیت شده‌اند.

شورای چهارم در سخت‌ترین شرایط فعالیت خود را شروع کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اطلاع‌رسانی شفاف و بیان دقیق مواضع شورای شهر نسبت به مسائل مختلف از اولویت‌هایی است که شورای چهارم آبپخش به آن توجه دارد.

وی افزود: تکریم شهروندان و احترام به حقوق ایشان از اصول اساسی شورای شهر آبپخش است و این مهم را در تمامی اقدامات این شورا شاهد خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: آگاهی از مسائل و مباحث مختلف جامعه از حقوق طبیعی مردم است و سبب تقویت روحیه واقع‌بینی در میان مردم می‌شود.

عباسی بیان داشت: اعتقاد دارم شهروندان باید از تمامی پیگیری‌ها، مصوبات و تصمیم‌گیری نمایندگان خود در شورای اسلامی آگاهی داشته باشند و عملکرد ایشان را به‌طور کامل بدانند.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالای رسانه‌ای استان و شهر آبپخش به‌منظور ایجاد شفافیت در مسائل مختلف شهری مدنظر شورای اسلامی آبپخش است و به مردم این تضمین را می‌دهیم که شورای چهارم آبپخش در مدت‌زمان چهارساله فعالیت خود در اتاق شیشه‌ای و شفاف فعالیت خواهد کرد.

این مسئول اذعان داشت: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش از دغدغه‌های مردم آگاهی دارند و با جدیت و تلاش برای رفع موانع و مشکلات پیش روی مردم تلاش خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: شرایط امروز آبپخش، شرایطی استراتژیک است و اعضای محترم شورای چهارم در سخت‌ترین شرایط عهده‌دار مسئولیت شده‌اند.

عباسی گفت: با توجه به ترکیب شورای آبپخش که ترکیبی از جوانی و تجربه است، امیدوار هستم بتوانیم مشکلات مردم را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل رفع کنیم.

وی افزود: حذف موازی‌کاری در شورای شهر و تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و کارگروه‌های حرفه‌ای از مسائلی است که شورای شهر آبپخش به‌منظور رفع محرومیت‌ها و مشکلات شهری به آن توجه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: استفاده از نظرات و راهکارهای نخبگان و صاحب‌نظران در مسائل شهری از رویکردهای اصلی شورای چهارم آبپخش است.

عباسی خاطرنشان کرد: با وفاق و هم‌دلی که میان اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش وجود دارد، همه با هم برای پیشرفت و توسعه آبپخش تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول