اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تاکید کرد

ممنوعیت ساخت‌وساز در مجاورت کانال‌های آبیاری و زهکشی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بر ممنوعیت ساخت‌وساز در مجاورت کانال‌های آبیاری و زهکشی تاکید کرد.

ممنوعیت ساخت‌وساز در مجاورت کانال‌های آبیاری و زهکشی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید مهدی موسوی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: توسعه و ارتقای جوامع انسانی در ابعاد مختلف وظیفه‌ای است که همه مدیران و مسئولان اجرایی به عهده دارند و باید برای آن تلاش کنند.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال‌های اخیر در حوزه وظایف تخصصی خود عملکرد مطلوبی داشته و در کنار آن تلاش کرده‌ایم برای ارتقای محیط پیرامونی این شرکت نیز نقشی موثر و مطلوب داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جوامع انسانی هستند و از این رو توجه به مقوله ورزش وظیفه‌ای است که همه مسئولان در هر سطح و جایگاهی باید به آن توجه داشته باشند.

موسوی بیان داشت: همانطور که قبلاً نیز اعلام کرده‌ایم، آمادگی کامل برای ارائه خدمات آبیاری به ورزشگاه شهدای آبپخش را داریم و تحقق این امر مستلزم پیگیری مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال آبپخش است.

وی اضافه کرد: برای برداشت آب از رودخانه مجاور استادیوم ورزشی آبپخش، اداره ورزش و جوانان این شهر باید درخواست خود را به سازمان آب منطقه‌ای استان بوشهر اعلام کند تا در کمیته تخصیص آب استان مجوز حق برداشت آب از رودخانه برای آبیاری استادیوم ورزشی آبپخش صادر شود و در این ارتباط نهایت همکاری را با ورزشکاران آبپخش خواهیم داشت.

این مسئول در ارتباط با موضوع تخریب اتاقک پمپاژ اداره ورزش و جوانان آبپخش، گفت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بارها از طریق رسانه‌های محلی ممنوعیت هرگونه ساخت‌وساز در مجاورت کانال‌های آبیاری را اعلام کرده بود، ولی اداره ورزش و جوانان آبپخش بدون توجه به این موضوع اتاقک پمپاژ را در مجاورت کانال اصلی شبکه آبیاری آبپخش ساخته بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: تسطیح بستر جاده سرویس مجاور کانال اصلی شبکه آبیاری آبپخش و همچنین لایروبی این کانال از طرح‌های ارزشمندی است که در ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم و وجود اتاقک پمپاژ اداره ورزش و جوانان مانع از اجرای این طرح‌ها بود و با توجه به این موضوع شاهد تخریب آن در زمان اجرای این طرح‌ها بودیم.

موسوی متذکر شد: سازمان آب منطقه‌ای و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال‌های اخیر با تاسیسات شهری آبپخش همکاری مطلوبی داشته و در این راستا شاهد تخصیص آب به بوستان خضرای آبپخش بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: بر اساس مذاکراتی که با مسئولان سازمان آب منطقه‌ای استان داشته‌ایم، اداره ورزش و جوانان آبپخش حق ایجاد انشعاب آب در محل آبگیر انشعاب بوستان خضرای آبپخش را دارد.

انتهای پیام/2452/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول