اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

250 هزار دانش‌آموز راهی مدارس می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید 250 هزار دانش‌آموز در استان اردبیل راهی مدارس می‌شوند.

250 هزار دانش‌آموز راهی مدارس می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: 11 هزار کلاس درس و بیش از دو هزار و 800 مدرسه آماده استقبال از دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی کم دغدغه و بدون حاشیه است.

وی در مورد پروژه مهر و موفقیت‌های کسب شده تصریح کرد: ساماندهی 22 هزار معلم انجام شده و در کنار سامان‌بخشی نیروی انسانی، نقل و انتقالات نیروها نیز به موقع انجام شده است به طوری که یک‌هزار و 200 نفر نیروی انسانی جدید را نیز بین مناطق مختلف توزیع کردیم.

محمودزاده از برگزاری جشن شکوفه‌ها در 30 شهریورماه در مدارس استان اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: زنگ آغاز سال تحصیلی اول مهر ماه در مدارس استان اردبیل به صدا در می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امروز موضوعی مهم‌تر از آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی نیست، اضافه کرد: مدیریت در خانواده بسیار بزرگ آموزش و پرورش امر خطیری بوده و نیازمند مساعدت جدی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل نیز بیان کرد: تدارک امکانات و رفع مشکلات آموزش و پرورش به تنهایی ممکن نیست بلکه نیازمند همکاری و اهتمام جدی مسئولان، خیرین نیک‌اندیش و اولیای دانش‌آموزان می‌باشد تا مدارس را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده سازیم.

اکبر نیکزاد با تأکید بر اختصاص تنخواه ویژه برای آماده‌سازی مدارس یادآور شد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در ایام باقی‌‌مانده تا مهر ماه و کار شبانه‌روزی تلاش کنند تا تعمیر و تجهیز مدارس در اسرع وقت انجام گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: از پیمانکاران پیگیری شود با یک حرکت جهادی، اقدام بسیجی‌وار و حتی با کار شبانه‌روزی سه شیفته سعی کنند تا پروژه‌های جدیدی که قرار است تا مهر ماه تکمیل و تحویل داده شود در اسرع وقت آماده شود.

وی گفت: برای تعمیر و تجهیز مدارس و تأمین امکانات مورد نیاز، تنخواه لازم از هر سرفصلی که ممکن باشد در اختیار اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار داده می‌شود تا برای بازگشایی مدارس هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

استاندار اردبیل از مدیرعامل شرکت مخابرات خواست به هر طریق ممکن شماره 1880 اعلام تعطیلی مدارس را بدون انتظار هزینه از آموزش و پرورش و با افزایش ظرفیت پاسخگویی کماکان برای اعلام تعطیلی ضروری مدارس در هوای نامساعد جوی فعال کنند.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول