اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم آمادگی مدارس برای پذیرش دانش‌آموزان

فرماندار کهگیلویه ایجاد آمادگی مدارس را در نشاط بخشیدن به دانش‌آموزان مؤثر دانست و گفت: در اول مهر مدارس باید چنان شاداب باشند که دانش‌آموزان برای حضور در مدارس شور و اشتیاقی داشته باشند.

لزوم آمادگی مدارس برای پذیرش دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دهدشت پروژه مهر را ایجاد تحول نوین در نگرش دانش‌آموزان و فرهنگیان دانست و اظهار داشت: آغاز مهرماه نقطه عطفی در آموزش و پرورش است.

فرماندار کهگیلویه ایجاد محیط شاداب و آمادگی مدارس برای پذیرش دانش‌آموزان را در نشاط بخشیدن به دانش‌آموزان مؤثر دانست و افزود: در اول مهر مدارس باید چنان شاداب باشند که دانش‌آموزان برای حضور در مدارس شور و اشتیاقی داشته باشند.

جعفری تحقق اهداف پروژه مهر را در کیفیت‌بخشی به یاددهی و یادگیری دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی درست زمینه را برای بازگشایی مدارس و استقبال از آنان فراهم سازید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تغییرات اساسی نظام آموزشی متذکر شد: این تغییرات نباید باعث سردرگمی معلمان و دانش‌آموزان شود.

جعفری ارائه فعالیت‌های انجام شده از سوی مدیران هر دستگاهی را لازم دانست و با اشاره به موفقیت‌های خوب حوزه آموزش‌و پرورش شهرستان تأکید کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی بروشوری از خلاصه فعالیت‌های انجام شده را تهیه و بین مردم توزیع نمایید.

فرماندار کهگیلویه راه‌اندازی دو مدرسه تیزهوشان در شهر دهدشت را افتخار خواند و افزود: دانش‌آموزان شهرستان مقام‌های علمی و ورزشی خوبی تاکنون کسب کرده‌اند و جای تقدیر دارد.

وی کسب مقام دوم مسابقات قرآن و عترت در سطح استان و مقام سوم مسابقات کشوری را از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان برشمرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان آمار و ارقام مقام‌های کسب شده در حوزه خود را تهیه و در سایتی شود تا سایر دانش‌آموزان نسبت به حضور در مسابقات مختلف ترغیب شوند.

جعفری با انتقاد از عدم حضور نماینده انجمن اولیائ و مربیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به فعال شدن این انجمن شد و اذعان داشت: انجمن اولیاء و مربیان از مهمترین انجمن‌ها بوده و لازم است اعضا ارزش آن را حفظ کنند.

انتهای پیام/82016/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول