اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبپخش خبر داد

ایجاد سند چشم‌انداز 10 ساله برای آبپخش / انتخاب شهردار در هفته آینده

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از تدوین سند چشم‌انداز 10 ساله برای آبپخش خبر داد.

ایجاد سند چشم‌انداز 10 ساله برای آبپخش / انتخاب شهردار در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رفع محرومیت‌ها و نواقص موجود در شهر آبپخش هدفی است که تمامی اعضای شورای شهر به آن اتفاق نظر دارند و با تمام توان برای آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت خشک اعتبارات در سال گذشته و تعطیلی بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش، شورای چهارم آبپخش ماموریت سنگینی بر عهده دارد و باید با تلاشی مضاعف در راستای رفع مشکلات تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کلید رفع بسیاری از مشکلات و محرومیت‌هایی است که در مناطق مختلف شهر آبپخش وجود دارد و انتصاب سرپرست شهرداری در نخستین جلسه شورای چهارم اقدامی است که به‌منظور جلوگیری از وقفه در امور شهری انجام داده‌ایم.

وی افزود: تدوین سند چشم‌انداز توسعه 10 ساله آبپخش از اهداف مهمی است که شورای شهر به آن توجه دارد و در تدوین این برنامه از نقطه نظر تمامی شهروندان و کارشناسان شهری استفاده می‌کنیم.

رضایی در ارتباط با زمان انتخاب شهردار جدید آبپخش نیز بیان داشت: ظرف یک هفته آینده با حضور تمامی اعضای شورای شهر جلسه انتخاب شهردار برگزار می‌شود و در این زمینه رایزنی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آشنایی کامل با مشکلات شهرداری‌ها و سابقه مدیریت شهری از شاخصه‌هایی است که در انتخاب شهردار آینده آبپخش به آن توجه خواهیم داشت.

این مسئول اذعان داشت: شناخت کامل از مشکلات شهری و برنامه دقیق و مدون برای رفع این مشکلات از مسائلی است که شورای اسلامی در انتخاب شهردار به آن توجه می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: گسترش فضاهای سبز و پارک‌های محلی، توسعه میادین شهری و اصلاح ساختار خیابان‌های اصلی آبپخش مهم‌ترین مسائلی است که شهردار آتی آبپخش باید به آن توجه داشته باشد.

رضایی بیان داشت: امانت‌داری و حراست از اموال شهرداری که سرمایه تمامی شهروندان است و تعامل و همکاری مثبت و سازنده با شورای شهر و شهروندان از مواردی است که در انتخاب شهردار آتی آبپخش به آن توجه داریم.

وی اضافه کرد: شهردار آتی آبپخش باید برنامه‌ زمان‌بندی در بازه‌های زمانی شش ماهه به‌منظور توسعه زیرساخت‌های شهری و رفع مشکلات به شورای اسلامی شهر و شهروندان ارائه کند و تمامی اقدامات شهرداری را در راستای دستیابی به اهداف برنامه خود هدایت کند.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول