اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، ‌معدن و تجارت دشتستان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه خرید مدارس در دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از اجرای طرح نظارتی ویژه خرید مدارس در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه خرید مدارس در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی شب گذشته در نشست با خبرنگاران گفت: تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مردم وظیفه‌ای است که تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و متناسب با ماموریت‌های خود در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت از دستگاه‌هایی است که وظایفی عمده در حوزه معیشت مردم به عهده دارد و در سال‌های اخیر با تلاش و جدیت، دستاوردها و نتایج بسیار خوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و عملکرد واحد‌های صنفی از مسائلی است که در سال‌های اخیر این اداره به‌ صورت ویژه به آن توجه داشته و با حرکت در این مسیر توانسته‌ایم گام‌های ارزنده‌ای به‌ منظور بهبود وضع معیشتی مردم دشتستان برداریم.

احمدی اظهار داشت: افزایش تقاضا در بازار از مسائلی است که همواره در عملکرد بازار تاثیرگذار بوده و تشدید طرح‌های نظارتی در فصول مختلف و متناسب با نیازهای اقتصادی مردم از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به اجرای طرح نظارت بر واحد‌های عرضه لوازم‌التحریر و پوشاک در دشتستان اشاره کرد و افزود: در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام آموزشی، لوازم‌التحریر و پوشاک، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی مرتبط از ابتدای شهریورماه در دشتستان شروع شده است.

این مسئول اظهار داشت: نظارت ویژه بر رعایت درصد سودهای خرده و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور لوازم‌التحریر، کیف و کفش و ...، رعایت نرخ‌های تعیین شده دفترچه‌های دانش‌آموزی و همچنین جلوگیری از توزیع و فروش لوازم‌التحریر خارجی و داخلی فاقد استاندارد و بی‌کیفیت را از اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه شروع مدارس دانست.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار و واحدهای صنفی، توزیع لوازم‌التحریر و پوشاک تا 10 مهرماه در سطح شهرستان ادامه دارد.

احمدی اظهار داشت: تمرکز بازرسی‌ها معطوف به لوازم‌التحریر، کیف، کفش و مانتو مدارس و در بخش خدمات بر چگونگی فعالیت آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب و رعایت نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب و نظارت بر نمایشگاه‌های پاییزه است.

وی عنوان کرد: در زمان اجرای این طرح، بازرسان به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی با برگزاری گشت‌های مشترک و همچنین ناظران افتخاری با نظارت‌های محسوس و نامحسوس خود، این اداره را در اجرای هرچه بهتر طرح همراهی می‌کنند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: همکاری مردم در راستای برخورد با تخلفات اقتصادی بسیار کلیدی و راهگشا است و می‌توانند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرند.

احمدی عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را به تلفن 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارشات دریافتی به این سامانه رسیدگی شود.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول