اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

رشد نهضت‌های علمی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: رشد نهضت‌های علمی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است.

رشد نهضت‌های علمی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه در جمع کارکنان رسمی و وظیفه سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده و همواره شاهد بالندگی این نهاد هستیم.

وی افزود: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق و فعال داشته و روز به روز بر افتخارات بسیج افزوده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اسلام کامل‌ترین دین در زمینه‌های اجتماعی است و بهترین و انسان‌سازترین دستورات است که در صورت اجرای آنان بشر در زندگی دچار هیچ مشکلی نخواهد شد.

هاشمی با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب بیان داشت: برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که بیشتر عقاید جوانان را نشانه رفته لازم و ضروری است راه‌کارهای فرهنگی مناسب برای نشر بیشتر دستورات دین در بین جوانان برای مقابله با این جنگ نرم در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: دشمنان با استفاده از ترفند‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می‌خواهند مانع از توسعه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، سیاسی، اقتصادی و ... شوند.

این مسئول اذعان داشت: تبعیت محض از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری از مسائل مهمی است که پیشرفت و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی ما را به‌دنبال خواهد داشت و همه باید به آن توجه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان عنوان کرد: گسترش نهضت‌های علمی در ارتباط با علوم مختلف موضوع مهمی است که رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی بارها بر آن تاکید داشته‌اند و تمامی مسئولان و آحاد مردم باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

هاشمی ابراز داشت: امام صادق (ع) در آن شرایط خفقان عصر خود توانست حوزه‌های علمیه را ایجاد و مکتب‌های علمی بسیاری را به وجود آورد و حتّی بعضی علوم را در خفا برای شاگردان خویش توضیح دهد.

وی افزود: مکتب ما برگرفته از مکتب امام جعفر صادق (ع) و امام محمّد باقر (ع) است و تلاش در راستای توسعه علمی و ایجاد نهضت‌های علمی در شرایط کنونی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی در خصوص مسائل مربوط به سوریه در روزهای اخیر نیز گفت: هست و نیست دشمنان ما در این دنیا است و آنها اعتقادی به آخرت ندارند، بنابراین در هر صورت، شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول