اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای استان اردبیل:

شورای استان با مدیریت «قرآن‌نویس» کم تنش اداره شد

اعضای شورای استان در آخرین جلسه خود اعلام کردند که شورای استان کم تنش و بدون حاشیه عملکرد مطلوب، قابل قبول و ماندگاری داشته که این عملکرد را مدیون مدیریت شایسته جواد قرآن‌نویس در دوران مسئولیت و مدیریت شورای استان هستیم.

شورای استان با مدیریت «قرآن‌نویس» کم تنش اداره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که عصر امروز و با حضور اعضای شورای استان در محل فرمانداری اردبیل برگزار شد، ابتدا نماینده شهرستان خلخال در شورای استان در سخنانی فعالیت شورای استان را فعالیتی قابل قبول و فراموش نشدنی توصیف کرد و اظهار داشت: به معنای واقعی جواد قرآن‌نویس حق پدری بر گردن شورا به ویژه شورای استان داشته و در مدیریت شش ساله خود سنگ تمام گذاشته است.

علی طالبی افزود: همه اعضای شورای استان در سایه رفاقت، همدلی‌ها و مدیریت عالی قرآن‌نویس توانستند تجربه بسیار موفقی را در این مجموعه پشت سر بگذارند به طوریکه هرگونه تنش و حرکت سیاسی در شورای استان بی‌معنا بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه برخلاف شورای استان ما در شورای شهر خلخال با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو بودیم به طوریکه دخالت‌های مسئولان شهری منجر به تغییر چهار شهردار و دو سرپرست در شش سال شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اختیارات شوراها را محدود کردند ما در شورای شهر خلخال نتوانستیم کارنامه موفقی را از خود به یادگار بگذاریم و دوره سوم شورا دوره موفقیت‌آمیزی نبوده است اما امیدواریم منتخبان دور چهار با وحدت و همدلی، حفظ امانتداری و حسب اعتماد مردم بتوانند در انجام وظایف و مسئولیت‌ها موفق عمل کنند.

شورای استان در جایگاه برتر کشوری فعالیت داشت

اما نماینده مردم مشگین‌شهر در شورای استان نیز در سخنانی با اشاره به مدیریت مطلوب قرآن‌نویس در مسئولیت شورای استان خاطر نشان کرد: زحمات این فرد دلسوز، پدر شورا و حامی محرومان بر کسی پوشیده نیست به طوریکه در مدیریت شورای استان نیز این شخصیت سنگ تمام گذاشت و سعی کرد در سایه همدلی‌ها و تفاهم شورای استان را کم تنش و بدون حاشیه مدیریت کند.

ابراهیم کرامت عیسی‌لو اضافه کرد: برخلاف برخی از شوراهای شهرها، شورای استان با کمترین فراز و فرود به انجام وظیفه مشغول شد و توانست اعتماد مردم را به مجموعه شورا ارتقا دهد و امیدواریم در دور جدید فعالیت‌ها نیز همکاران ما بتوانند شایسته‌تر ورود پیدا کنند.

اما نماینده مردم شهر نمین در شورای استان نیز بیان کرد: در سایه مدیریت قرآن‌نویس به عنوان پدر شورا و چمران اردبیل ما توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم ولی بنا به مصلحت، این شخصیت وارسته تصمیم گرفتند تا در انتخابات شوراها حضور پیدا نکنند.

حق‌وردی کریمی در ادامه گفت: ما نیازی به تعریف و تمجید شخصیت وارسته قرآن‌نویس نمی‌بینیم ولی یقین داریم که در سایه تعامل و همکاری شورای استان با دستگاه‌های مختلف توفیقات روزافزونی را شاهد و ناظر بودیم.

تشکیل مجمع ادواری شوراها انتقال تجربیات مفید به اعضای جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده شورای شهر پارس‌آباد در شورای استان نیز در سخنانی افزود: ما بهترین دوستانمان را در شورای استان داشتیم و این شورا نمادی از آرامش و امنیت خاطر ما بود که در سایه این همراهی‌ها و همکاری‌ها بنده در شورای عالی استان‌ها نیز توانستم به عنوان رئیس کمیسیون بودجه و برنامه شایسته و موفق عمل کنم.

محسن شیرپور اظهار داشت:‌ ما تلاش زیادی را انجام دادیم تا بیمه کارگران ساختمانی که می‌رفت در رکود قرار گیرد، احیا شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی حضور تأثیرگذار شورای استان را در نقطه تعاملی با مدیریت استان شایسته و قابل قبول توصیف کرد و ادامه داد: بنده باید از مدیریت شورای استان جواد قرآن‌نویس که چمرانی دیگر در استان اردبیل بود و با خوش نامی سعی کرد اقدامی ماندگار انجام دهد، قدردانی می‌کنم که با کمترین حاشیه شورای استان را مدیریت کرد.

شیرپور با اشاره به پیشنهاد شورای عالی استان‌ها در مورد تشکیل مجمع ادوار شوراها تصریح کرد:‌ امیدواریم این مجمع در استان اردبیل نیز شکل بگیرد تا از تجربیات مفید شوراها استفاده شده و یک انتقال صحیح تجارب را شاهد و ناظر باشیم.

ورود مسئولان به شوراها و دخالت آنها ظلم به رأی مردم است

اما نماینده مردم شهرستان کوثر در شورای استان نیز به کم تنش بودن شورای استان و تعامل مفید و سازنده این شورا با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: هر چقدر شورای استان آرام و مدبرانه عمل می‌کرد شورای شهر کوثر به خاطر دخالت مسئولان پرتنش اداره می‌شد.

حمید حسنی دخالت مسئولان در شوراها را ظلم بزرگ به رأی مردم و عامل اصلی به چالش کشیدن این مجموعه توصیف کرد و بیان داشت: این دخالت‌ها به حدی زیاد بود که در انتخابات هیئت رئیسه جدید شوراها نیز شاهد دخالت‌های بی‌مورد مسئولان و عوامل فرمانداری در انتخابات بودیم و برخی از اعضا که وامدار این مجموعه‌ها بودند به راحتی از کنار این دخالت‌ها گذشتند.

همچنین ناصر احمدی نماینده مردم شهرستان سرعین در شورای استان نیز با بیان اینکه به عنوان آخرین عضو به شورای استان اضافه شده‌ام، یادآور شد: ‌شورای استان با مدیریت توانمند قرآن‌نویس آبروداری کرده و به معنای واقعی موفق عمل کرد.

وی گفت: اعضای شورا با احساس درد بیشتر مردم وارد کارزار عمل و حوزه اجرا شدند و بنده شورای استان را در شناسایی و برطرف کردن مشکلات و نارسایی‌ها حلقه اتصالی موفق می‌دانم.

احمدی اظهار داشت: شورای استان در مدیریت جواد قرآن‌نویس سنگ بنایش مستحکم و شایسته گذاشته شد و تا آخر دوره قطعاً با موفقیت رو به جلو حرکت کرده و تجربه موفقی برای شورای چهارم استان می‌باشد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: قالب شخصیتی که رفتار و منش اعضای شورای استان به این مجموعه بخشیده قالب بی‌نظیری است و امیدواریم در این قالب به شهر توریستی سرعین به عنوان نگین پرافتخار استان توجه ویژه صورت بگیرد.

اما پژوهشگر طرح آسیب‌شناسی شوراها نیز در این جلسه با بیان اینکه در بررسی‌ها و تحقیقات خود علل و عوامل موفقیت را مدیریت مطلوب قرآن‌نویس و همراهی صمیمانه اعضا ارزیابی کردیم، گفت: قرآن‌نویس چهره شاخص و برتر شهری است و این چهره ماندگار می‌تواند همیشه بر فعالیت‌های شورا سایه مبارکی بیندازد.

راشد پرستار افزود: شورای سوم و مدیریت پرتلاش آن در سطح استان حتی به مشکلات کوچک روستاها و شهرها رسیدگی کرده و از شوراهای شهری و روستایی خواسته تا با قوت و قدرت به رفع دغدغه‌ها همت کرده و خود نیز در این مسیر مصمم و با اراده وارد شوند.

در این جلسه از چهره ماندگار و شاخص شورای استان که از او به عنوان پدر شورا و چمران استان اردبیل یاد می‌شود، جواد قرآن‌نویس به خاطر فعالیت 16 ساله‌اش قدردانی شد.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول