اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر همدان هنوز رئیس ندارد

به نظر می‌رسد چند دستگی و اختلافات بین اعضای شورای شهر همدان مانع از انتخاب رئیس شورا شده و همچنان رئیس سنی، شورا را مدیریت می‌کند.

شورای شهر همدان هنوز رئیس ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با وجود آن که اعضای شورای اسلامی شهر همدان پس از انتخابات، پیش‌دستی کرده و در اقدامی زودهنگام شهردار همدان را انتخاب کردند، اما عدم تصمیم‌گیری برای انتخاب رئیس شورا برای چنین مجموعه که سعی بر نمایش چابکی خود دارد نشان از وجود اختلاف و چند دستگی برای انتخاب رئیس شورا دارد.

روز گذشته پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورا و همچنین با برگزاری نشست مشترک اعضای شورای سوم و چهارم، خبری از انتخاب رئیس نشد.

سخنان یکی از اعضای شورای شهر در مراسم دیروز نیز بر وجود اختلافات داخلی صحه گذاشت، آنجایی که فاطمه دباغیان در آئین تحلیف منتخبان چهارمین شوراهای اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه شایسته سالاری در انتخاب رؤسای کمیسیون‌های شورا رعایت شود، اظهار کرد: برخی از اعضای شورا برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورا باهم رقابت دارند.

وی افزود: متأسفانه اعضای شورا برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر همدان با هم لابی کرده و به شرطی به هم رأی می‌دهند که نظر یکدیگر تأمین شود.

این در شرایطی است که چند نفر از اعضای شورا مدعی ریاست بر شورا هستند و هر کدام خود را وزنه اصلی در شورا قلمداد می‌کنند.

امروز هم جلسه اعضای شورای چهارم بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد، اما باز هم اعضای شورا به توافق برای انتخاب رئیس نرسیدند.

آقایان در سخنان خود بارها اعلام کردند که عضویت در شورا برای آنها منفعتی ندارد، اما ظاهراً بر خلاف این گفته، حاضر نیستند به راحتی یکی را از بین خود به عنوان رئیس انتخاب کنند.

انتهای پیام/89019/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول