اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور خواستار شد

لزوم ارتباط بیشتر شوراها با مردم برای توسعه شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور خواستار ارتباط نزدیک شوراها با مردم برای توسعه شهر و رسیدگی به مشکلات آنها شد.

لزوم ارتباط بیشتر شوراها با مردم برای توسعه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اسفندیار جلایری شب گذشته در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان نیشابور در تالار شهید عابد این شهر گفت: همه مصوبات شوراها را باید بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها تایید کنند و البته هیچ‌کس حق اعمال سلیقه در تایید مصوبات شوراها را ندارد.

وی اظهار داشت: رعایت قوانین بخشنامه‌ها، مهیا کردن زمینه برای ورود بخش خصوصی، پشتیبانی محکم از شهردار، گزارش‌گیری و بازدید موثر از امور شهرداری، نظارت کامل بر عملکرد شهرداری و اندیشیدن به عواقب تصمیمات باید از رئوس رویکرد شوراها باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان نیشابور اظهار داشت: خیلی از جلسات شوراها می‌تواند علنی باشد، این موضوع اشکالی ندارد البته اگر پشت صحنه نداشته باشد.

جلایری ادامه داد: ارسال به‌موقع مصوبات شوراها حداکثر ده روز پس از تصویب آن، دعوت از مسئولان مربوطه در جلسات، وحدت و همدلی بین اعضا برای حفظ آرامش باید مدنظر شوراها باشد.

وی تصریح کرد: چهار سال به سرعت به اتمام می‌رسد اما مهم این است که وجدانتان در انتهای کار راضی باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با اشاره به این‌که نظام قصد دارد کارها را از طریق شوراها به مردم بسپارد، یادآور شد: دشمنان خیلی تلاش کردند که نظام را به عناوین مختلف چون رعایت حقوق بشر و آزادی بیان دچار تنش کنند که در مجموع موفق نشدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این بودند که مردم پای انتخابات نیایند ولی مردم به ندای خالصانه و الهی مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: تصمیم شورای تامین این بود که فضای انتخابات را باز بگذاریم تا مردم با شور و نشاط انتخاباتی وارد عرصه شوند.

به گزارش فارس، در حضور فرماندار ویژه نیشابور، معاونان وی و اعضای شورای تامین و تعدادی از خبرنگاران مراسم تحلیف شورای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان نیشابور برگزار شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول