اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارومیه صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره بین‌المللی «سلامت زنان» با حضور سخنران خارجی

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: کنگره بین‌المللی « سلامت زنان » با حضور سخنرانان خارجی در هفته جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره بین‌المللی «سلامت زنان» با حضور سخنران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیده محدثی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی، استانداری و فرمانداری‌های مناطق مختلف استان تشکیل شد، اظهار داشت: این کنگره با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود، به طوری که سخنرانان خارجی نیز برای شرکت در آن دعوت شده‌اند.

وی، محور مباحث در این گردهمایی را اشکال مختلف سلامتی اعم از روحی و جسمی عنوان کرد و افزود: در سلسله جلسات این کنگره راه‌های ارتقای شاخص‌های سلامت در بین بانوان مورد بررسی قرار گرفته و مسائلی مانند خشونت علیه زنان و معضلات پزشکی قانونی و .. مورد بحث قرار می‌گیرد.

محدثی، حضور خبرنگاران در این جلسات را بلامانع دانست و اضافه کرد: با وجودی که مسائل حساس و چند بعدی در این کنگره مورد تحلیل قرار می‌گیرد، ولی از فعالان عرصه رسانه برای شرکت در جلسات کنگره دعوت به عمل می‌آید.

محدثی به صدور یک بیانیه در انتهای این گردهمایی اشاره کرد و ابراز داشت: برای اینکه خروجی مورد انتظار از این مراسم به دست آید، نسبت به تنظیم و صدور یک بیانیه در ارتباط با سلامت زنان مبادرت می‌شود، تا به این ترتیب عملیاتی شدن مفاد آن همواره مورد توجه قرار گیرد.

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، سلامت زنان را یک مسئله مهم و تأثیرگذار در سایر معادلات اجتماعی دانست و اذعان داشت: برای اینکه بانوان در تربیت نسل کوشا، خلاق و سالم موفق شوند، ابتدا باید خود از سلامت و بهداشت همه‌جانبه بهره ببرند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول