اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

30 پروژه در ابهر به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ابهر از آماده افتتاح بودن 30 پروژه در شهرستان ابهر با اعتبار 54 میلیارد تومان خبر داد.

30 پروژه در ابهر به بهره‌برداری می‌رسد

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز افتتاح پروژه‌های آماده شده در سطح شهرستان ابهر اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور استاندار آغاز شده است.

وی به بهره‌برداری از سه پروژه با حضور استاندار در ابهر اشاره کرد و افزود: کلنگ‌زنی از بازار سنتی ابهر، بهره‌برداری از دانشکده پرستاری و بهسازی مسیر صائین‌قلعه به امامزاده یعقوب از جمله پروژه‌های افتتاح شده در سفر استاندار بوده است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه بازار سنتی ابهر با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود، اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این پروژه حدود 11 میلیارد تومان است.

وی بهسازی مسیر صائین‌قلعه به امامزاده یعقوب را از درخواست‌های مردم این شهر اعلام و تصریح کرد: این مسیر با اعتبار 450 میلیون تومانی بهسازی شده است.

رفیعی تعداد پروژه‌های آماده افتتاح را در شهرستان ابهر 30 پروژه اعلام کرد و گفت: تاکنون سه پروژه از این مجموع با حضور مسئولان استانی افتتاح شده است.

وی به آغاز افتتاح 27 پروژه در سطح شهرستان ابهر از امروز اشاره و تصریح کرد: مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود.

فرماندار ابهر ادامه داد: 27 پروژه آماده شهرستان ابهر در حوزه‌های گازرسانی، گردشگری، فرهنگی و خدماتی است که به مرور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای 30 پروژه شهرستان ابهر را 54 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات با اعتبارات مجموع پروژه‌های آماده بهره‌برداری استان در هفته دولت برابری می‌کند.

رفیعی از آماده افتتاح بودن چندین پروژه خدماتی در شهر هیدج خبر داد و افزود: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پارک، زیرسازی ورودی و خروجی اتوبان، کلنگ‌زنی مجموعه خدماتی اتومبیل، چندین واحد سرمایه‌ای و صنعتی، مجموعه گردشگری باغ شاتوت، هتل چهار ستاره و مجموعه پذیرایی، بهسازی معابر روستایی، بهسازی چندین مزار شهدا، تکمیل دهیاری روستاها، چندین پروژه گازرسانی به روستاها از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سطح شهرستان ابهر است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول