اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره آموزش و پرورش ابهر تاکید کرد

لزوم تشکیل کمیته عفاف و حجاب در مدارس ابهر

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ابهر بر لزوم تشکیل کمیته عفاف و حجاب در مدارس این شهرستان تاکید کرد.

لزوم تشکیل کمیته عفاف و حجاب در مدارس ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس دخترانه این شهرستان با بیان اینکه باید جوانان را برای شناخت و استفاده بهتر از حجاب اسلامی راهنمایی و ترغیب کنیم، گفت: امیدواریم شاهد برنامه‌های مناسب‌تر و متنوع‌تری در سطح شهرستان باشیم.

وی مصداق واقعی حجاب را در امور بانوان عنوان کرد و افزود: دشمن برنامه‌هایی را برای متزلزل کردن حجاب بانوان دارد و همین مسئله این قشر از جامعه را در خط مقدم حمله‌های فرهنگی دشمن قرار داده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ابهر نقش خانواده را در رویکرد جوانان به حجاب موثر خواند و خاطرنشان کرد: کم‌توجهی خانواده‌ها در مسائل کوچک سبب ایجاد مشکلات عمده فرهنگی در سطح جامعه می‌شود.

وی دفاع از حجاب را با تربیت درست نسل‌ها و تحلیل برنامه‌های فرهنگی دشمن میسر دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه برای دفاع از نمادهای اسلامی همچون حجاب وظیفه‌هایی بر عهده دارند که باید به درستی به انجام آن‌ها بپردازند.

عزیزخانی در ادامه جوانان را امید‌های آینده انقلاب خواند و تصریح کرد: هر زمان که جوانان امیدوارانه به آینده نگاه کرد‌ند بسیاری از موانع برطرف شده و حرکت رو به رشد انقلاب را تقویت کردند.

وی با تأکید بر حفظ دستاوردهای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های آنها را الگوی مسیر خود قرار دهند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ابهر با اشاره به نقش حجاب و عفاف در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولان باید با همراهی مردم در حاکم شدن عفت و حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و مسائل پرورشی بر لزوم استفاده دانش‌آموزان از چادر به عنوان حجاب برتر تاکید کرد.

عزیزخانی تشکیل کمیته عفاف و حجاب در مدارس را مهم عنوان کرد و هدف از تشکیل این کمیته را ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانش‌آموزان دانست.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول