اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سال گذشته صورت گرفت

کسب رتبه عالی پروژه مهر توسط آموزش و پرورش ابهر

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ابهر گفت: آموزش و پرورش ابهر در سال تحصیلی گذشته رتبه عالی را در بحث پروژه مهر کسب کرد.

کسب رتبه عالی پروژه مهر توسط آموزش و پرورش ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، داود صفائیان صبح امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش ابهر در سال تحصیلی گذشته رتبه عالی را در بحث پروژه مهر کسب کرد، اظهار داشت: مهر پارسال نسبت به سال‌های گذشته‌، مهر متفاوتی بوده و امیدواریم امسال هم با تلاش اعضای ستاد شاهد بازگشایی پرشور مدارس در سطح شهرستان باشیم.

وی به تغییر تابلوی مدارس ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: همه تابلوهای مدارس راهنمایی به دبیرستان (متوسطه دور اول) تغییر یافته و در مدارس ابتدایی و متوسطه نیز تابلو مدارس تغییر نیافته، فقط کلمه دور اول یا دوم اضافه شده است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ابهر به شهریه مدارس نمونه دولتی اشاره و اضافه کرد: هیچ دانش‌آموزی نباید به خاطر شهریه از مدرسه محروم بماند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر در زمنیه ترک تحصیل دانش‌آموزان گفت: برنامه‌های خوبی در سطح وزارت و مناطق انجام شده و می‌توان به اسقرار پایه ششم در مقطع ابتدایی و تشکیل کمیته جذب دانش‌آموزان ترک تحصیل در اداره اشاره کرد.

جعفری از سازماندهی صد در صدی نیروهای ابتدایی خبر داد و عنوان داشت: 80 نفر از نیروهای ورودی منطقه نیز سازماندهی و برای تدریس در مقطع ابتدایی به مدارس معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه 13 مدرسه برای اجرای نظام دوری شناسایی شده بود تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده نظام دوری در 11 مدرسه ابتدایی اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر در این جلسه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، دعوت از جانبازان و ایثارگران برای حضور در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس از برنامه‌های آموزش و پرورش ابهر برای هفته دفاع مقدس است.

نقی عزیزخانی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، نصب بنر و پارچه نوشته در سطح مدارس و همچنین بیان خاطرات رزمندگان در مدارس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش ابهر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول