اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار زنجان

پروژه احداث بازار سنتی ابهر کلنگ‌زنی شد

پروژه ادامه احداث بازار سنتی ابهر با حضو مسئولان استان به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

پروژه احداث بازار سنتی ابهر کلنگ‌زنی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، پروژه احداث ادامه بازار سنتی ابهر پیش از ظهر امروز با حضور استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

برای این پروژه اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و سرمایه‌گذار این پروژه را دو سال بعد تحویل خواهد داد.

فرماندار شهرستان ابهر در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ابهر با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

نورالدین رفیعی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق محروم رسیده است، عنوان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

رفیعی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

فرماندار ابهر با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای توسعه منطقه تصریح کرد: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول