اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان کمیته امداد و بانک اقتصاد مهر عنوان شد

فرهادی: بانک‌ها در محرومیت‌زدایی کهگیلویه و بویراحمد یاور کمیته امداد باشند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌ها در محرومیت‌زدایی استان یاور کمیته امداد باشند.

فرهادی: بانک‌ها در محرومیت‌زدایی کهگیلویه و بویراحمد یاور کمیته امداد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان، ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی، اظهار کرد: سعی بر این است که با تعاملات مؤثر با بانک‌های عامل نیازها و مشکلات اساسی مددجویان را حل و فصل کنیم.

وی اظهار داشت: امکان تحقق اهداف کمیته امداد در راستای خدمت بهتر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه‌ها و به خصوص بانک‌ها امکان‌پذیر است.

فرهادی با اشاره به اینکه نیاز به همکاری همه جانبه در بحث ازدواج، تحصیل و رفع مشکلات معیشتی و به خصوص اشتغال مددجویان هست، عنوان کرد: در راستای خودکفایی و توانمندی مددجویان برنامه‌های مختلفی در حال اجرا بوده و از مهم‌ترین راهکارها ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: تلاش ما این است که زمینه‌ای فراهم کنیم تا مشکلات مددجویان به حداقل برسد و مددجویان برای ارتقاء عزت نفس و کرامت انسانی خود به سمت اشتغال روی بیاورند و با خودکفایی از گردونه حمایت این نهاد خارج شوند.

فرهادی خواستار تعامل بانک اقتصاد مهر با کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی از جامعه شد و اظهار داشت: از این که برنامه‌های این بانک با برنامه‌های کلان نظام همراه است جای شکرگزاری و تقدیر دارد.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر در این نشست تصریح کرد: این بانک آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد در اجرای طرح‌های مختلف جهت رفع فقر و محرومیت از جامعه را دارد.  

کرامت پرهیزگار با اشاره به تلاش جهت فرهنگ‌سازی برای توسعه اقتصادی در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امید است که بتوانیم نهایت استفاده مطلوب را از منابع نقدینگی خود برده و خدمات را به جامعه ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال از اولویت‌های مهم کاری کمیته امداد است، آمادگی هرگونه همکاری با این نهاد را در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی داریم.

پرهیزگار همچنین آمادگی بانک مهر اقتصاد را در ارائه تسهیلات در سرفصل‌های مختلف به مددجویان اعلام کرد و گفت: خدمت به خلق خدا عبادت است و افتخار می‌کنیم که در راه ارائه خدمت به قشر نیازمند جامعه با کمیته امداد همکاری کنیم.

انتهای پیام/82009/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول