اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه:

محرومیت‌زدایی و مردم دوستی اولویت اصلی قرارگاه کوثر است

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه گفت: رسیدگی به روستاهای محروم و دورافتاده در سطح کشور و محرومیت‌‌‌زدایی و مردم‌دوستی در اولویت و از اهداف اصلی این قرارگاه است.

محرومیت‌زدایی و مردم دوستی اولویت اصلی قرارگاه کوثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ماموریت محرومیت ‌زدایی با مشارکت 31 سپاه استانی کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دلیل موفقیت سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت ‌زدایی به واسطه پشتیبانی و همراهی مردم است، تصریح کرد: سپاه با ورود به عرصه محرومیت زدایی در کنار دیگر مسئولین امر، به دنبال رساندن نفعی به مردم محروم جامعه است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر بیان داشت: در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پروژه‌هایی با رقم 100 میلیارد به بالا در داخل کشور و در خارج با رقم هزار میلیارد به بالا در راستای آمادگی رزم در حال انجام است.

حزنی با بیان اینکه اقدامات قرارگاه در استان مرکزی در آغاز راه است ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مسئولین استان حضور قرارگاه و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در استان بیشتر خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه از اعلام آمادگی قرارگاه کوثر به منظور تکمیل طر‌ح‌های نیمه تمام از محل وجوهات زکات و ساخت مسجد در استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: 90 درصد فعالیت‌های قرارگاه کوثر عمرانی و 10 درصد فعالیت‌ها فرهنگی، بهداشتی و امدادی است.

وی توزیع 42 هزار بسته در مناطق فاقد خانه بهداشت، توزیع 14 هزار بسته آموزشی، توزیع 26 هزار متر مربع فرش سجاده‌ای، توزیع 50 هزار بسته لباس و پوشاک، توزیع دو هزار بسته فرهنگی برای مساجد، توزیع 25 هزار جفت کفش، توزیع 40 هزار بسته خوار و بار، توزیع 120 دستگاه رایانه، برگزاری 65 یادواره شهید، اعزام یک هزار و 700 نفر از مناطق دور افتاده و مرزی به مشهد مقدس، برگزاری یک هزار و 250 کلاس فنی و حرفه‌ای ، کمک به بیماران سرطانی، لاعلاج و بازدید از خانواده شهدا را از اقدامات فرهنگی قرارگاه کوثر در سطح کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول