اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم مغلوب راهیان کرمانشاه شد / جدال صبا با تراکتورسازی در قم

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، برابر تیم راهیان کرمانشاه تن به شکست داد.

صبای قم مغلوب راهیان کرمانشاه شد /  جدال صبا با تراکتورسازی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر میزبان دیدار تیم‌های فوتبال راهیان کرمانشاه و صبای قم بود که این دیدار در نهایت با برتری تیم دسته اولی راهیان کرمانشاه به پایان رسید و صبایی‌ها در آستانه جدال حساس این هفته مقابل تیم تراکتورسازی تبریز یک شکست را تجربه کردند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که دقیقاً چهار روز دیگر به هشتمین بازی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم تراکتور سازی تبریز باقی مانده است و صبایی‌ها در این دیدار نتیجه را به حریف واگذار کردند.

دیدار صبای قم و راهیان کرمانشاه که از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شمار می‌رود در حالی با برتری حریف کرمانشاهی به پایان رسید که در نیمه نخست این دیدار شاگردان محمد مایلی‌کهن خیلی زود برابر انگیزه بازیکنان حریف غافلگیر شدند و ناگهان در دقیقه پنجم بازی دروازه خود را به روی تیم راهیان کرمانشاه باز شده دیدند.

بازیکنان صبای قم‌ در نیمه نخست از حریف عقب افتادند و در حالی به ادامه بازی پرداختند که سعی و تلاش زیادی داشتند تا بتوانند این نتیجه را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود تیم راهیان کرمانشاه پایان یابد.

در نیمه نخست این دیدار مایلی‌کهن بیشتر از بازیکنان نیمکت‌نشین خود استفاده کرد تا آنها را در شرایط مسابقه مورد ارزیابی‌ قرار بدهد، در حالی‌که بازیکنان اصلی و کلیدی تیمش را در این دیدار زیاد به زمین بازی وارد نکرد زیرا این هفته بازی سختی در مقابل تیم تراکتور سازی تبریز پیش رو دارد.

در نیمه دوم تیم راهیان کرمانشاه بیشتر سعی در حفظ برتری و یک گل زده خود در مقابل تیم صبای قم داشت و سعی می‌کرد در مقابل بازیکنان با انگیزه صبای قم مرتکب اشتباه نشود تا در نهایت این بازی را با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

بازی تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم در مقابل تیم راهیان کرمانشاه در حالی برگزار شد و به باخت یک بر صفر شاگردان محمد مایلی‌کهن انجامید که صبای قم این هفته روز پنجشنبه در چارچوب دیداری از هفته هشتم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تراکتور سازی تبریز بازی خواهد کرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز از هفته هشتم دور رفت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر از ساعت 18 و 45 دقیقه روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول