اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

صبای قم بعد از 2 سال به دنبال پیروزی برابر فجر سپاسی

تیم فوتبال صبای قم بعد از دو فصل به دنبال کسب پیروزی در چارچوب یک رقابت لیگ برتری مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، روز جمعه در قم از این تیم پذیرایی می‌کند.

صبای قم بعد از 2 سال به دنبال پیروزی برابر فجر سپاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اگرچه این هفته چند بازی مهم در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود اما بدون تردید برای قمی‌ها و شیرازی‌ها، حساس‌ترین بازی بین تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه هشتم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

صبای قم و صنعت نفت آبادان دو عملکرد کاملا تقریبا مشابه را در هفته‌های سپری شده از نیم فصل نخست مسابقات این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند ولی با فاصله سه امتیازی بین آن‌ها، هم اکنون صبا در بالای جدول و فجر شهید سپاسی شیراز در انتهای جدول جای دارند.

شیرازی‌ها در شش بازی قبل چهار بار مقابل حریفان خود با نتایج دور از انتظار تن به شکست داده‌اند‌ و حتی آن‌ها در خانه باخته‌اند تا در جدول وضعیت خوبی نداشته باشند ولی چیزی که شیرازی‌ها را به آینده فجر شهید سپاسی امیدوار کرده، دو بازی خوب این تیم در هفته‌های پنجم و ششم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز بوده است.

نماینده فوتبال شهر شیراز در لیگی که سه تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب چهار امتیاز از شش بازی گذشته در رده شانزدهم و آخر جدول رده‌بندی ایستاده است ولی آن‌ها با توجه به نتایج خوب در دو هفته اخیر امیدوار به آینده هستند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم تنها کمی بهتر از فجر شهید سپاسی شیراز است، زیرا شاگردان محمد مایلی کهن در شش بازی قبل خود دو پیروزی، یک تساوی و سه باخت کسب کرده‌اند و هم‌اکنون با کسب هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند.

صبای قم در حالی این هفته چهارمین بازی خانگی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برگزار می‌کند که از سه دیدار خانگی قبل پیروزی برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، شکست برابر تیم فولاد خوزستان و تساوی با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را در کارنامه دیدارهای خانگی خود دارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول