اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر هندبال

صبای قم از مس کرمان پذیرایی می‌کند / صبا شگفتی‌ساز هفته اول لیگ برتر

تیم هندبال صبای قم در سومین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از تیم هندبال مس کرمان پذیرایی می‌کند.

صبای قم از مس کرمان پذیرایی می‌کند / صبا شگفتی‌ساز هفته اول لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای سومین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و طی آن در یکی از دو دیدار روز نخست این هفته، صبای قم در خانه مقابل تیم هندبال مس کرمان قرار می‌گیرد.

صبای قم با توجه به حضور 11 تیم در لیگ برتر این فصل هندبال باشگاه‌های برتر کشور و اینکه هر هفته یک تیم استراحت می‌کند، در هفته نخست استراحت داشت و در هفته دوم توانست تیم هندبال نیروی زمینی تهران را با شکست مواجه کند و حالا می‌خواهد برای نخستین‌بار در خانه به میدان برود.

مسابقه تیم‌های هندبال صبای قم و مس کرمان از سومین هفته دور رفت بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه هفتم شهریور ماه در سالن شهید حیدریان قم جایی که نزدیک به دو هزار تماشاگر گنجایش دارد، برگزار خواهد شد.

اما مروری بر دیدارهای هفته دوم از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که هفته دوم به کام میهمانان بود و یکی از میهمانان موفق این هفته تیم هندبال صبای قم بود که توانست در دیداری خارج از خانه با حساب 32 بر 30 تیم نیروی زمینی تهران را شکست بدهد.

هفته دوم لیگ برتر هندبال در حالی با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که نکته جالب توجه در بازی‌های این هفته برتری میهمان‌ها در مقابل میزبان‌ها در چهار مسابقه بود و تنها تیم هندبال سنگ آهن به افق توانست با برتری 23 بر 22 مقابل هپکوی اراک نام خود را به عنوان تنها میزبان پیروز هفته ثبت کند.

نماینده هندبال یزد که به تازگی امسال فرصت حضور در لیگ برتر را به دست آورده است در دیدار اول خود هم مقابل نیک اندیش شهرداری اصفهان با همین نتیجه به برتری رسیده بود و نشان داده که می‌تواند در پایان فصل رتبه خوبی را برای هندبال مردان یزدی ذخیره کند.

در مقابل تیم ثامن الحجج سبزوار که انبوهی از ملی پوشان را در اختیار دارد بازهم خیز بلندی برای قهرمانی این فصل برداشته و این تیم هم با پیروزی مقابل میزبان خود تیم هندبال مردان مس کرمان دومین برد متوالی این فصل را به دست آورد.

اما شاید عجیب‌ترین نتیجه این هفته باخت شاگردان سروش عرشی در تیم نیروی زمینی تهران در سالن اختصاصی آن‌ها یعنی تالار فدراسیون هندبال مقابل حریف تازه لیگ برتری شده خود یعنی صبای قم بود، جایی که صبایی‌ها با ارائه یک بازی بدون نقص موفق شدند به نخستین پیروزی خود دست یابند در حالی که تیم هندبال صبای قم در هفته اول استراحت داشت.

از دیگر مهمانان پیروز هفته دوم می‌توان به تیم هندبال نیک اندیش شهرداری اصفهان اشاره کرد که باخت هفته اول مقابل سنگ آهن به افق آن‌ها را از شوک بیرون آورده و در مقابل میزبان خود نفت و گاز گچساران برتری 29 بر 24 را کسب کردند.

تیم هندبال کاسپین قزوین نیز دومین بازی متوالی خود را این بار در سالن یادگار امام شهر الوند مقابل پارس مس فلاورجان واگذار کرد تا به دنبال یافتن روزهای بهتری برای خود باشد چرا که هندبال استان قزوین ظرفیت بهتر شدن را در خود دارد.

به هر ترتیب اگر چه بیست و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان کشور هم اکنون هفته‌های ابتدایی خود را می‌گذراند و محلی برای عرضه بهترین بازیکنان به منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود اما انگیزه حضور در تیم ملی می‌تواند زمینه ارائه بازی‌های بهتر و حضور استعدادهای ناب‌تری در هندبال کشور را ایجاد کند.

انتهای پیام/78002/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول