اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع فجر در گفت‌وگو با فارس:

پنالتی صبای قم اشتباه بود / بر روی مهاجم حریف خطا نکردم

مدافع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: پنالتی که در نیمه دوم برای صبای قم گرفته شد اشتباه بود چون من خطایی مرتکب نشدم.

پنالتی صبای قم اشتباه بود / بر روی مهاجم حریف خطا نکردم

محمد دانشگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما بازی خوبی انجام دادیم اما واقعا حیف شد که نتوانستیم به گل برسیم و مانع از این شکست سنگین شویم.

وی در ادامه در خصوص خطایی که بر روی مهاجم تیم صبای قم انجام داد و منجر به پنالتی تیم صبا در نیمه دوم این بازی شد تاکید کرد: واقعا من خطایی انجام ندادم در واقع برخوردی که با مهدی مومنی مهاجم تیم صبای قم داشتم چیزی نبود که داور بخواهد پنالتی بگیرد.

مدافع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ابراز داشت: باور کنید من کاری با مهاجم صبا نداشتم و او خودش کاری کرد که با من درگیر شده و سپس بر روی زمین بیافتد، داور هم که این صحنه را دید به نظر من عجولانه تصمیم گرفت و پنالتی را به سود صبا اعلام کرد.

وی یاد آور شد: مومنی وقتی سوت داور را شنید از گرفتن این پنالتی خوشحال شد اما خودش هم قبول داشت که من خطایی بر روی او انجام ندادم، به هر حال داور پنالتی را گرفت اما خوشحالم که پنالتی تیم فوتبال صبای قم به گل تبدیل نشد.

دانشگر در ادامه در پاسخ به این سئوال که به نظر شما با شکست برابر صبای قم آینده تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز چگونه خواهد شد، تصریح کرد: اگر داور کمی دقت می‌کرد تازه باید خطا بر روی جابر انصاری را به نفع ما پنالتی می‌گرفت تازه آن وقت شرایط فرق می‌کرد و ما به صبا نمی‌باختیم.

وی ابراز داشت: ما می‌خواستیم با گرفتن امتیاز از تیم صبای قم خودمان را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، با این حال بلافاصله بعد از بازگشت به شیراز تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا با تمام توان در بازی آینده برابر تیم فوتبال داماش گیلان میدان برویم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم صبای قم بود که در پایان با گل‌های دقایق 54، 92 و 95 و نتیجه سه بر صفر در این بازی خارج از خانه مقابل تیم فوتبال صبای قم تن به شکست داد و با چهار امتیاز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور باقی ماند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول